تصویر نبوغ از آسمان آبی مریخ محققان را شگفت زده کرد

هلیکوپتر نبوغ در پرواز پنجاه و یکم خود تصویری شگفت انگیز از ایمان آبی مریخ ثبت کرد. در تصویر ثبت شده مریخ نورد استقامت نیز حضور دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تصویر اخیر نبوغ به دلیل وجود ایمان آبی یک تصویر جذاب از مریخ را تداعی می کند که نسبت به […]

هلیکوپتر نبوغ در پرواز پنجاه و یکم خود تصویری شگفت انگیز از ایمان آبی مریخ ثبت کرد. در تصویر ثبت شده مریخ نورد استقامت نیز حضور دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تصویر اخیر نبوغ به دلیل وجود ایمان آبی یک تصویر جذاب از مریخ را تداعی می کند که نسبت به تصاویر قبلی حس بیگانگی کمتری دارد. مریخ در این عکس شبیه به مناطق خشک زمین دارد.

طبق گزارش ناسا نبوغ در فعالیت اخیر خود در روز شنبه توانست در زمان ۱۳۶.۹ ثانیه مسافت ۱۸۸ متری را طی کند. همچنین امکان پرواز تا ارتفاع ۱۲ متر برای این هلیکوپتر فراهم شد. هلی کوپتر نبوغ و مریخ نورد استقامت که اکنون در حال بررسی مریخ و کشف شواهدی از حیات در این سیاره هستند تاکنون بارها از یکدیگر عکس گرفته اند.

نبوغ و استقامت در حال حاضر یک تیم برای مأموریت اکتشافی مریخ محسوب میشوند که تاکنون ۸۰۰ روز را در مریخ به اکتشاف مشغول بودند و توانسته اند داده های مهمی را با کاوش های گسترده بدست آورند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال