به زودی اینترنت ویژه کودکان و نوجوانان در سطح ملی رونمایی می شود

وزیر ارتباطات اعلام کرد تا دو هفته آینده اینترنت ویژه کودکان و نوجوانان راه اندازی خواهد شد. این اینترنت با هدف ایمن سازی فضای مجازی رونمایی می شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد به زودی با هدف ایمن کردن فضای مجازی اینترنت ویژه کودکان و […]

وزیر ارتباطات اعلام کرد تا دو هفته آینده اینترنت ویژه کودکان و نوجوانان راه اندازی خواهد شد. این اینترنت با هدف ایمن سازی فضای مجازی رونمایی می شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد به زودی با هدف ایمن کردن فضای مجازی اینترنت ویژه کودکان و نوجوانان در اختیار خانواده‌ها قرار خواهد گرفت. زارع پور با اشاره به دغدغه خانواده های ایرانی برای مواجهه فرزندشان در فضای مجازی اعلام کرد: تاکنون فضای مجازی در ایران رها شده بود و بسیاری از کاربران ایرانی اکنون نسبت به گذشته دغدغه های تازه ای دارند. از طرفی تغییر ذائقه کاربران و اصلاح ساختار های فضای مجازی نیز با مشکلاتی همراه است. به همین دلیل وزارت ارتباطات بر مبنای مصوبه شورای عالی فضای مجازی زیرساخت ایمنی برای حضور در فضای مجازی آماده کرده است.

 به گفته زارع پور سرویس اینترنت ویژه کودکان کاملا ایمن بوده و بر اساس مصوبات فضای مجازی آماده شده است. به گفته وزیر ارتباطات نحوه استفاده از اینترنت کودک نیز از طریق کد ussd و نرم افزارهای مدیریت سیم کارت خواهد بود. این خدمات تا دو هفته آینده رونمایی می شود و نحوه ارائه خدمات نیز به این گونه خواهد بود که در دسترسی کودکان محدودیت هایی اعمال خواهد شد تا آنها در مواجهه با محتوای نامناسب نباشند. در هر لحظه نیز خانواده‌های آنها می توانند شیوه دسترسی را به حالت بزرگسال تغییر دهند و از سرویس مخصوص به خود استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال