مخترع پلی استیشن متاورس را بی ارزش دانست

مصاحبهء کوتاراگی به عنوان مخترع پلی استیشن در بلومبرگ در مورد متاورس نشان می‌دهد وی چندان نظر مثبتی در این مورد و استعداد های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده ندارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کوتا راگی مدیر سابق سونی و کسی که او را به عنوان مخترع پلی استیشن می شناسند […]

مصاحبهء کوتاراگی به عنوان مخترع پلی استیشن در بلومبرگ در مورد متاورس نشان می‌دهد وی چندان نظر مثبتی در این مورد و استعداد های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده ندارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کوتا راگی مدیر سابق سونی و کسی که او را به عنوان مخترع پلی استیشن می شناسند در مصاحبه اخیر خود با بلومبرگ درمورد متاورس گفته است به عقیده او ارزش زیادی در متاورس وجود ندارد.

پدر پلی استیشن در این مصاحبه گفته است: متاورس همانند حضور شبه واقعی در دنیای مجازی است و هنوز اهمیت موضوع را درک نکردم. اما حضور در دنیای واقعی بسیار مهم تر است. شما ترجیح می دهید همانند یک آواتار شسته رفته باشید. متاورس همانند سایت های گفتگوی ناشناس بوده و تفاوتی با آن ندارد.

متاورس نسخه ای از آینده اینترنت خواهد بود که با فناوری هایی مانند هدست واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده می توان به آن دسترسی پیدا کرد. به عقیده وی هدست های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده نیز مورد پسند نیستند. دلیل اصلی آن نیز جدا کردن کاربران از دنیای واقعی است. وی گفته است هدست ها به معنای واقعی آزاردهنده هستند.

این در حالی است که فیسبوک با تغییر نام خود سعی دارد به سمت فناوری متاورس حرکت کند. مایکروسافت به عنوان رقیب سونی و سازنده ایکس باکس نیز به دنبال ساخت پلتفرم‌های متاورس است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال