آیفون ۱۳ پرو مکس برنده بنچمارک با گلکسی اس ۲۲ اولترا شد

پس از گذشت چند روز از معرفی رسمی گوشی های سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ با سریعترین تراشه دنیای اندروید حالا شاهد نتایج بنچمارک بین این گوشی با اسنپدراگون 8 نسل یک هستیم. اما این نتایج نشان می دهد گوشی پرچمدار سامسونگ به راحتی توانست ۳ از آیفون 13 پرو مکس شکست بخورد. به گزارش […]

پس از گذشت چند روز از معرفی رسمی گوشی های سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ با سریعترین تراشه دنیای اندروید حالا شاهد نتایج بنچمارک بین این گوشی با اسنپدراگون 8 نسل یک هستیم. اما این نتایج نشان می دهد گوشی پرچمدار سامسونگ به راحتی توانست ۳ از آیفون 13 پرو مکس شکست بخورد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش بنچمارک اخیر گوشی پرچمدار سامسونگ توسط وب سایت PCMag منتشر شد. این وبسایت چندین بنچمارک را از این گوشی پرچمدار و به نوعی قدرتمندترین گوشی اندرویدی بازار مورد بررسی قرار داده است. اما نتایج آن نشان می دهد که همچنان آیفون‌های اپل غیر قابل شکست هستند.

طبق عملکرد گوشی گلکسی اس ۲۲ باتراشه اسنپدراگون 8 نسل یک در گیک بنچ 5 این گوشی در بخش تک هسته‌ای به امتیاز ۳۴۳۳ و در بخش چند هسته ای به امتیاز ۱۲۳۲ دست یافته است. اما آیفون 13 پرومکس به ترتیب با امتیازهای ۴۶۴۷ و ۱۷۳۵ را کسب کرده است.

البته این وب سایت عملکرد و پیشرفت اسنپدراگون 8 نسل یک را نسبت به نسل قبلی خود قبول داشته به طوری که که توانسته در بخش تک هسته ای و چند هسته ای ۱۳ و ۹ درصد بهبود پیدا کند. اما همچنان تراشه‌ی ۱۵ بایونیک اپل در صدر قرار دارد.

در بنچمارک دیگری در Basemark Web عملکرد سری گلکسی اس ۲۲ نسبت به نسل قبل ۸ درصد بیشتر شده است. در حالیکه امتیاز کسب شده توسط آیفون 13 پرو مکس دو برابر بیشتر از محصولات سامسونگ است.

در بنچمارک GFXBench 5 نمایشگر فول اچ دی گلکسی اس 22 اولترا مورد بررسی قرار گرفته است. تست‌های انجام شده این گوشی Aztec Ruins Onscreen و Offscreen به‌ترتیب امتیازهای ۲۸ و ۲۲ را کسب کرد. در حالی که آیفون 13 پرو مکس کس در این تست ها امتیاز ۵۴ و ۳۶ را کسب کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال