احتمالا آیفون 14 و اپل واچ به قابلیت ماهواره ای مجهز می شوند

اپل قصد دارد در سری جدید ساعت های هوشمند خود از قابلیت ارتباط ماهواره ای استفاده کند. این قابلیت به کاربران کمک میکند تا بصورت اضطراری درخواست کمک کرده یا پیام های ضروری از شریق شبکه اهواره ایبدون نیاز به اپراتور ارسال کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، در سال گذشته خبرهایی منتشر شده […]

اپل قصد دارد در سری جدید ساعت های هوشمند خود از قابلیت ارتباط ماهواره ای استفاده کند. این قابلیت به کاربران کمک میکند تا بصورت اضطراری درخواست کمک کرده یا پیام های ضروری از شریق شبکه اهواره ایبدون نیاز به اپراتور ارسال کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، در سال گذشته خبرهایی منتشر شده بود که نشان میداد اپل روی قابلیت ارتباط ماهواره ای و اضافه کردن آن به آیفون 13 کار میکند. اما در نهایت آیفون 13 بدون این قابلیت عرضه شد. با اینکه این ویژگی همراه با آیفون 13 عرضه نشد اما احتمال دارد اپل در آیفون 14 این ویژگی را اضافه کند. به گزارش بلومبرگ علاوه بر آیفون 14، این شرکت این فناوری را روی اپل واچ نیز بکار خواهد برد.

قابلیت ارتباط ماهواره ای در دو بخش به کاربران در ایجاد ارتباط کمک خواهد کرد. بخش اول به نام Emergency Message via Contacts یا همان ارسال پیام اضطراری از طریق مخاطبین خواهد بود که ارسال پیام کوتاه از طریق شبکه ای ماهواره ای محسوب می شود. این قابلیت روی گوشی های اپل به شکل حباب های خاکستری نمایش داده می شود. بخش دوم نیز به اعلان یک بحران به مقام مسئول مربوط است. در این ویژگی گزارشی از نوع بحران از کاربر خواسته خواهد شد. بنظر می رسد استفاده از این قابلیت در نهایت به قوانبن موجود محلی نیز بستگی پیدا خواهد کرد و ممکن در تمام کشورها امکان استفاده از آن وجود نداشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال