احتمالا خانواده آیفون ۱۵ با حفره دایره ای به جای بریدگی در بالای نمایشگر عرضه خواهد شد

احتمالا اپل در گوشی های آیفون ۱۵ دیگر از بریدگی بالای نمایشگر استفاده نخواهد کرد. به نظر می رسد طرح جدید استفاده از ترکیب حفره دایره ای برای دوربین سلفی و همچنین حفره کپسولی برای فیس آیدی باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با وجودی که هنوز آیفون ۱۴ به طور رسمی […]

احتمالا اپل در گوشی های آیفون ۱۵ دیگر از بریدگی بالای نمایشگر استفاده نخواهد کرد. به نظر می رسد طرح جدید استفاده از ترکیب حفره دایره ای برای دوربین سلفی و همچنین حفره کپسولی برای فیس آیدی باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با وجودی که هنوز آیفون ۱۴ به طور رسمی توسط اپل رونمایی نشده است، اما افشاگران بسیاری از مشخصات فنی و جزئیات این دستگاه هوشمند را منتشر کرده اند. هم اکنون نیز یک موسسه ناظر بر بازار جزئیاتی از آیفون ۱۵ را منتشر کرده است که نشان می‌دهد احتمالاً اپل در آیفون ۱۵ پرومکس از دوربین پریسکوپی استفاده خواهد کرد.

احتمالاً گوشی های سال 2023 اپل با طراحی نمایشگر آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس عرضه خواهند شد و در آنها دو حفره دایره و بیضی شکل به جای ناچ نمایشگر قرار می گیرند. اما آیفون ۱۴ و ۱۴ مکس همچنان شامل بریدگی بالای نمایشگر برای قرار گیری دوربین سلفی خواهند بود.

گزارش جدیدی که Omdia منتشر کرده است نشان می دهد احتمالا ابعاد نمایشگر نیز در سه مدل از گوشی های سری آیفون 14 در سال آینده تغییر نخواهد کرد. اما آیفون ۱۵ پرو دارای نمایشگر ۶.۱۲ اینچی خواهد بود. همچنین دو عضو دیگر این خانواده یعنی ۱۵ مکس و ۱۵ پرومکس نیز نمایشگر ۶.۶۷ اینچی و ۶.۶۹ اینچی خواهند داشت. این در حالی است که آیفون۱۳پرو هم اکنون یک نمایشگر 6.06 اینچ دارد. حتی ممکن است اپل در گوشی های سری آیفون ۶  از حسگرهای زیر صفحه نمایش نیز استفاده کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال