آیفون ۱۵ پرو با بدنه ای از جنس تیتانیوم و بدون دکمه های مکانیکی ساخته می‌شود

گزارش های تازه ای از آیفون ۱۵ پرو و پرومکس منتشر شده که نشان می دهد احتمالا این گوشی دارای فریمی از جنس تیتانیوم است. از دیگر ویژگی مهم آن نیز وجود دکمه های غیر مکانیکی با فیدبک هپتیک و رم بالا خواهد بود. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل برای افزایش […]

گزارش های تازه ای از آیفون ۱۵ پرو و پرومکس منتشر شده که نشان می دهد احتمالا این گوشی دارای فریمی از جنس تیتانیوم است. از دیگر ویژگی مهم آن نیز وجود دکمه های غیر مکانیکی با فیدبک هپتیک و رم بالا خواهد بود.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل برای افزایش اختلاف مدل های پرو با استاندارد از ویژگی های مهمی استفاده خواهد کرد. یکی از تحلیلگران بازار به نام جف پو طی یادداشتی برخی تفاوت های مدل پرو و پرو مکس را با مدل استاندارد معرفی کرده است.

این تحلیلگر پیش بینی می کند احتمالا مدل های پرو و پرومکس آیفون ۱۵ دارای فریم تیتانیومی و دکمه های غیر مکانیکی با فیدبک هپتیکی به جای دکمه پاور و تنظیم صدا خواهد بود. همچنین دو موتور تپتیک نیز به آن اضافه خواهد شد. رم استفاده شده نیز به ۸ گیگابایت می رسد. پیش از این مینگ چی کو نیز به این موضوع اشاره کرده بود.

آیفون های ۱۵ مدل پرو دارای تراشه A17 Bionic هستند در حالیکه مدل های استاندارد با تراشه A16 Bionic عرصه میشوند. تراشه های جدید اپل دارای لیتوگرافی ۳ نانومتری شرکت TSMC هستند. اپل قصد دارد در آینده نیز از دو مدل تراشه مختلف در گوشی هایش استفاده کند.

به گفته پو تمامی مدل های آیفون ۱۵ به پورت USB-C مجهز هستند و مودم های 5G کوالکام در آنها بکار رفته است. خبرهای قبلی نیز وجود دوربین پریسکوپی در آیفون ۱۵ را اعلام کرده بود. بدین ترتیب قابلیت زوم اپتیکال نیز افزایش خواهد یافت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال