اپل فروش آیفون 5S خود را متوقف کرد؛ آیفون SE جایگزین آیفون 5S

همان‌طور که در خبرها هم داشتیم اپل در جدیدترین اقدام خود گوشی چهار اینچی را معرفی کرده که از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به آیفون 5S دارد اما از لحاظ مشخصات سخت‌افزاری می‌توان این گوشی چهار اینچی جدید را با آیفون 6S مقایسه کرد. به‌هر‌حال اپل تصمیم گرفته تا فروش آیفون 5S را در […]

همان‌طور که در خبرها هم داشتیم اپل در جدیدترین اقدام خود گوشی چهار اینچی را معرفی کرده که از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به آیفون 5S دارد اما از لحاظ مشخصات سخت‌افزاری می‌توان این گوشی چهار اینچی جدید را با آیفون 6S مقایسه کرد. به‌هر‌حال اپل تصمیم گرفته تا فروش آیفون 5S را در وب‌سایت رسمی خود متوقف کند و آن را با آیفون جدید خود یعنی آیفون SE جایگزین کند.

اپل هنوز این خبر را به صورت رسمی تایید نکرده اما از آن‌جایی که این دو گوشی از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند نباید زمان زیادی بگذرد تا اپل این خبر را به صورت رسمی تایید کند.

آیفون 5s که در سال 2013 به صورت رسمی عرضه شد از چیپست A7 اپل برخوردار بود. این گوشی چهار اینچی دارای رزولوشن 1136*640 بود و از یک گیگابایت رم بهره می‌برد. اپل برای این گوشی سنسوری 8 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی آن و سنسوری 1.2 مگاپیکسلی برای دوربین جلو در نظر گرفته بود. به‌هر‌حال این گوشی نیز در آن زمان توانست فروش بسیار خوبی را برای اپل رقم بزند و برخلاف آیفون 5C به یکی از موفق‌ترین آیفون‌های اپل تبدیل شود. حال باید دید آیفون SE، گوشی چهار اینچی جدید اپل به شکل عمل خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال