تصاویر طراحی نهایی آیفون 8 به بیرون درز پیدا کرد

تصاویری از آیفون 8 به بیرون راه یافته است که گفته می‎شود به طراحی نهایی این گوشی اختصاص دارد. در این گوشی به طور کامل دکمه‎ی فیزیکی هوم حذف شده و قرار است حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر تعبیه شود. تصاویر به بیرون درز شده یک نمونه مدل از آیفون 8 را نشان می‎دهد که گفته […]

تصاویری از آیفون 8 به بیرون راه یافته است که گفته می‎شود به طراحی نهایی این گوشی اختصاص دارد. در این گوشی به طور کامل دکمه‎ی فیزیکی هوم حذف شده و قرار است حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر تعبیه شود.

تصاویر به بیرون درز شده یک نمونه مدل از آیفون 8 را نشان می‎دهد که گفته می‎شود با قطعات و بخش‎هایی ساخته شده است که دستگاه واقعی از آن‎ها بهره‎مند خواهد بود. ما شاهد حضور سیستم‎دوربین دوگانه با موقعیت عمودی خود در گوشه‎ی بالا سمت چپ پنل پشتی هستیم و در همین حال طبق سنت همیشگی اپل دکمه‎ی تنظیم حجم صدا در سمت چپ و دکمه‎ی پاور در سمت راست قرار گرفته‎اند.

نمای جلویی مجددا همانند با شایعات شنیده شده با شیشه‎ای با لبه‎های خمیده‎ی 2.5 بعدی پوشانده شده است اما پنل زیر آن مشخص نبوده از نوع اولد یا ال‎سی‎دی است. بدون شک این تصاویر اطلاعات قطعی در این خصوص به ما نمی‎دهد اما گزارش‎های قبلی اعلام کرده بودند که اپل معامله‎‎ای به ارزش 200 میلیون دلار برای دریافت پنل‎های اولد با سامسونگ امضا کرده است.

با نگاه به قسمت پایینی گوشی متوجه‎ی عدم وجود درگاه هدفون 3.5 میلی‎متری می‎شویم. اسپیکرها یک پورت لایتنینگ را همراهی می‎کنند.

این تصاویر هم‎چنین یک حلقه‎ی متالیک اطراف گوشی نشان می‎دهند که یادآور طراحی آیفون 4 و آیفون 4s برای ما است.

اپل معمولا از آیفون‎ جدید خود در شهریورماه رونمایی می‎کند اما شایعات ادعا می‎کنند عرضه‎ی واقعی آن تا اواخر پاییز به علت محل قرارگیری حسگر اثرانگشت زیر شیشه‎ی جلویی به تعویق انداخته می‎شود تا نشان دهد چالش‎های مربوط به انجام این تصمیم به مراتب زیاد بوده و ممکن است سرعت فرآیند ساخت را آهسته کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال