آیفون 8 با اندازه نسل قبلی و باتری قدرتمندتر به میدان می‌آید

باوجود این که زمان بسیار زیادی تا معرفی نسل هشتم از آیفون‌های اپل باقی مانده، هر روز خبر جدیدی از این گوشی‌های پرطرفدار منتشر می‌شود. جدیدترین این خبرها حکایت از این موضوع داشت که اپل از اسکنر قرنیه‌ی چشم بر روی گوشی‌ خود استفاده خواهد برد؛ اسکنری که قرار است باعث افزایش هرچه بیشتر امنیت […]

باوجود این که زمان بسیار زیادی تا معرفی نسل هشتم از آیفون‌های اپل باقی مانده، هر روز خبر جدیدی از این گوشی‌های پرطرفدار منتشر می‌شود. جدیدترین این خبرها حکایت از این موضوع داشت که اپل از اسکنر قرنیه‌ی چشم بر روی گوشی‌ خود استفاده خواهد برد؛ اسکنری که قرار است باعث افزایش هرچه بیشتر امنیت گوشی شود. حالا یکی دیگر از فاش کنندگان مطرح آیفون‌های اپل، Ming-Chi Kuo در مورد باتری آیفون 8 و اندازه‌ی این گوشی صحبت کرده است.

همان‌طور که می‌دانید، داشتن یک گوشی با اندازه‌ی بزرگ‌تر طبیعتا به باتری با ظرفیت بیشتر نیز نیازمند است که معمولا باعث می‌شود عمر باتری قابل قبولی به کاربران ارائه شود. حالا اپل تصمیم دارد تا تغییری در اندازه و ابعاد آیفون 8 نسبت به آیفون 7 به وجود نیاورد و به جای آن، باتری با ظرفیت باتری آیفون 7 پلاس در آیفون 8 قرار دهد. پیش از این، شایعات منتشر شده باتری آیفون 8 را با ظرفیت 2,700 میلی‌آمپر ساعتی تخمین زده بودند که با باتری 2900 میلی‌آمپر ساعتی آیفون 7 پلاس تفاوت نسبتا زیادی ندارد.

حال سوال اصلی در اینجا پیش می‌آید که آیفون 5.1 یا 5.2 اینچی بعدی اپل قرار است چگونه با آیفون 4.7 اینچی 7 اپل در یک اندازه باشد؟ همین سوال باعث می‌شود تا طراحی بدون حاشیه‌ی آیفون 8 پیش از بیش نقش پررنگ‌تری به خود بگیرد. از سوی دیگر، اپل تصمیم دارد تا در آیفون 8 از برد جدیدی بر روی گوشی استفاده کند تا بتواند با کاهش اندازه‌ی قطعات مربوط به اینترنت گوشی، ظرفیت باتری را بالاتر ببرد و اندازه‌ی آیفون 8 را با آیفون 7 یکی کند.

از طرفی دیگر، نباید این نکته را هم فراموش کنیم که اپل در آیفون 8 از پنل OLED استفاده خواهد کرد. این پنل مصرف باتری بسیار کمتری نسبت به پنل‌های LCD دارد و می‌تواند در عمر باتری آیفون 8 کمک بسزایی کند. بنابراین اپل با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز می‌تواند قدرت باتری 2700 میلی‌آمپری آیفون 8 را با قدرت باتری 2900 میلی‌آمپری آیفون 7 پلاس برابر کند و عمر باتری بهتری را به کاربران خود ارائه دهد.

از آن‌جایی که زمان بسیار زیادی تا معرفی آیفون 8 باقی مانده، نمی‌توان انتظار داشت که تمامی شایعات منتشر شده پیرامون این گوشی درست از آب در بیایند اما به طور قطع می‌توان به گفته‌های Kuo اطمینان کرد چرا که وی در اکثر مواقع پیش‌بینی‌های درستی را انجام داده است. به‌هر‌حال، هر چه که باشد احتمالا آیفون 8 اپل با نمایشگری بدون حاشیه،‌ پنلی جذاب، باتری قدرت‌مند و شارژر بی‌سیم یکی از جذاب ترین آیفون‌های ساکنان کوپرتینو خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال