اپ استور آیفون روزانه میزبان هزار اپلیکیشن جدید است

گزارش جدید یک موسسه تحقیقاتی نشان می دهد تعداد اپ های اضافه شده به اپ استور آیفون در زمان بیست دقیقه برابر با تعداد اپلیکیشن های اپ استور مک در طول یک ماه است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اعلامیه موسسه AppFigures انتشار اپ ها در فروشگاه‌های آنلاین کامپیوتری مک با […]

گزارش جدید یک موسسه تحقیقاتی نشان می دهد تعداد اپ های اضافه شده به اپ استور آیفون در زمان بیست دقیقه برابر با تعداد اپلیکیشن های اپ استور مک در طول یک ماه است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اعلامیه موسسه AppFigures انتشار اپ ها در فروشگاه‌های آنلاین کامپیوتری مک با سرعتی بسیار کند انجام میشود. این فروشگاه در سال ۲۰۱۱ با حدود ۱۰۰۰ اپلیکیشن کار خود را آغاز کرد. در این مدت نیز اپلیکیشن هایی به این فروشگاه اضافه شد و اکنون مجموع اپ های آن به ۳۱۰۰۰ می‌رسد. در حالیکه تعداد اپلیکیشن ها در اپ استور آیفون اکنون بیش از پنج میلیون است.

نکته مهم در گزارش AppFigures تعداد اپ های اضافه شده به فروشگاه مک است. در همراه تنها تعداد ۱۵ عدد برنامه جدید در این فروشگاه عرضه میشود. اما اپ استور آیفون روزانه ۱۰۰۰ اپلیکیشن جدید را در خود جای می دهد. برای مقایسه می توان گفت در هر بیست دقیقه ۱۵ اپلیکیشن. از مهمترین تفاوت پلتفرم مک و آیفون روش توزیع آن است. در کامپیوترهای اپل روش های توزیع متنوع تری وجود دارد. در حالیکه در آیفون تنها با یک روش رسمی می توان یک اپلیکیشن را به دست کاربر رساند.

کاربران کامپیوترهای مک می توانند برای دانلود به منابع غیررسمی نیز مراجعه کنند. برخی اپلیکیشن های در فروشگاه مک ارائه نمی‌شوند. زیرا به دلیل پرداخت کمیسیون توسعه دهندگان ترجیح می دهند از طریق وب سایت خودشان این اپلیکیشن ها را توزیع کنند.

به گفته مدیرعامل موسسه AppFigures احتمالا اپل در آینده تصمیم می‌گیرد تا اپلیکیشن ها را بصورت سازگار با تراشه آرم ارائه کند. البته امکان اجرای اپلیکیشن های iOS و IPadOS روی مک های دارای تراشه آرم در حال حاضر نیز وجود دارد، اما احتمالا در آینده گسترده تر خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال