بازی ایران و کره همراه با اجرای پروژه VAR در ورزشگاه آزادی خواهد بود

طی تفاهم‌نامه‌ای که شرکت همراه اول با فدراسیون فوتبال منعقد کرده است از بازی ایران و کره پروژه VAR در ورزشگاه آزادی آغاز به کار خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و طبق وعده مدیرعامل همراه اول سرویس VAR در ورزشگاه آزادی در بازی ایران و کره جنوبی به کار گرفته […]

طی تفاهم‌نامه‌ای که شرکت همراه اول با فدراسیون فوتبال منعقد کرده است از بازی ایران و کره پروژه VAR در ورزشگاه آزادی آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و طبق وعده مدیرعامل همراه اول سرویس VAR در ورزشگاه آزادی در بازی ایران و کره جنوبی به کار گرفته خواهد شد. اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی به همراه مدیرعامل همراه اول تفاهم نامه را در جهت به کارگیری فناوری های روز دنیا در ورزش منعقد کردند.

به گفته اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول برای بازی ایران با کره از تکنولوژی VAR استفاده خواهد شد. به گفته مدیر عامل همراه اول پیش از این استفاده از این تکنولوژی در بازی ها به یک چالش تبدیل شده بود. اما با پیشرفت های انجام شده در حوزه توسعه زیرساخت ها در بازی آینده این سرویس فعال خواهد شد.

وی اضافه کرد احتمالاً تا ابتدای سال ۱۴۰۱ این شرکت قادر خواهد بود تا ۱۲ استادیوم کشور را به زیرساخت ارتباطی مجهز کند تا بتوان در آن از سرویس VAR استفاده کرد. این سرویس می‌تواند دقت داوری و قضاوت ها را در بازی ها افزایش دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال