استارت آپ ایرانی ApplyBoard خود را به کلوپ یونیکورن رساند

استارت آپ ایرانی ApplyBoard که موسسین آن سه جوان ایرانی هستند در دوران شیوع کرونا و در وضعیت کنونی توانست 75 میلیون دلار سرمایه جمع اوری کند و خود را به کلوپ استارت آپ های یونیکورن برساند. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا و به نقل از Tech crunch، اپلای برد یک استارت […]

استارت آپ ایرانی ApplyBoard که موسسین آن سه جوان ایرانی هستند در دوران شیوع کرونا و در وضعیت کنونی توانست 75 میلیون دلار سرمایه جمع اوری کند و خود را به کلوپ استارت آپ های یونیکورن برساند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا و به نقل از Tech crunch، اپلای برد یک استارت آپ ایرانی ساکن کاناداست که به دانشجویان بین المللی برای گرفتن پذیرس در دانشگاه های جهان کمک می کند. همر این استارت آپ 5 سال است و تاکنون توانسته است به 100 هزار دانشجو در سراسر جهان کمک کند. این استارت آپ تنها در سال گذشته توانسته 300 میلیون دلار درآمد کسب کند.

جذب سرمایه توسط این استارت آپ و ارز گذاری جدید آن کمک کرده تا به کلوپ استارت آپ های یونیکورن فناوری آموزشی EDtech بپیوندد. مارتین بصیری از موسسان این استارت آپ در مورد موفقیت آن می گوید: عملکرد این استارت آپ در زمان شیوع کرونا نشان دهنده عملکرد موفق و قابل قبول استارت آپ های فناوری آموزشی است.

استارت آپ های دیگر فعال در این زمینه مانند Udemy و Duolingo تنها به مصرف کننده نهایی سرویس می دهند در حالیکه استارت آپ اپلای برد با مدل کسب و کار B2B نیز می تواند موفق باشد. درصد رشد ثبت نام در این استارت آپ 20 بوده است. رهبری راند سرمایه گذاری در آن را نیز شرکتی به نام Drive Capital بر عهده داشته است. دیگر سرمایه گذاران Fidelity Investments Canada ULC و Business Development Bank of Canada بوده اند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال