رستوران ژاپنی در زمان همه گیری کرونا سرو غذا را داخل محفظه شفاف انجام می دهد

یک رستوران در ژاپن در زمان هم گیری ویروس کرونا و با هدف حفظ سلامت مشتریان از روش جدیدی استفاده کرده است. در این روش مشتریان در هنگام سرو غذا در بالای سر خود محفظه های پلاستیکی و شفاف خواهند داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیر این رستوران که در منطقه […]

یک رستوران در ژاپن در زمان هم گیری ویروس کرونا و با هدف حفظ سلامت مشتریان از روش جدیدی استفاده کرده است. در این روش مشتریان در هنگام سرو غذا در بالای سر خود محفظه های پلاستیکی و شفاف خواهند داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیر این رستوران که در منطقه تجاری اوته‌ماچی ژاپن قرار دارد در مورد این روش گفته است: ما به دنبال لذت بخش تر شدن تجربه مشتریان در غذا خوردن بودیم.

در این روش با همکاری Kojima Shoten شرکت سازنده فانوس کاغذی پارتیشن هایی به سبک همین فانوس ها به نام چوچین تولید شد که در هنگام نشستن، ایستادن و سرو غذا با توجه به قد مشتریان بالای سر آنها قرار می گیرد. این محفظه در قسمت بالایی از جنس کاغذ و در قسمت پایین شبیه یک پلاستیک شفاف است. به طوری که مشتریان می توانند یکدیگر را مشاهده کرده و از طرفی نسبت به ابتلا به ویروس کرونا مطمئن باشند.

طول این فانوس ۱۰۲ سانتی متر و قطر آن ۷۵ سانتی متر است و هر کدام از آنها به منبع نور جداگانه متصل هستند. فضای پشت آن باز است تا تهویه به راحتی انجام گیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال