بزرگترین مزرعه غیرقانونی استخراج رمز ارز در کشور کشف شد

به گزارش فرمانده انتظامی تهران بزرگ بزرگترین مزرعه غیرمجاز استخراج رمز ارز در غرب تهران کشف شد. این مزرعه غیر قانونی شامل بیش از ۷ هزار ماینر بوده است. فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مکان این مزرعه را در یک کارخانه متروکه اعلام کرده و گفته است گزارشها نشان می دهد برای فعالیت این مزرعه حدود […]

به گزارش فرمانده انتظامی تهران بزرگ بزرگترین مزرعه غیرمجاز استخراج رمز ارز در غرب تهران کشف شد. این مزرعه غیر قانونی شامل بیش از ۷ هزار ماینر بوده است. فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مکان این مزرعه را در یک کارخانه متروکه اعلام کرده و گفته است گزارشها نشان می دهد برای فعالیت این مزرعه حدود ۴ درصد از برق کشور نیاز است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بزرگترین مزرعه غیرقانونی استخراج رمز ارز در غرب تهران توسط پلیس پیشگیری ناجا و سازمان برق کشف شد. سردار حسین رحیمی این مزرعه را بزرگترین مزرعه عنوان کرده که تاکنون توسط پلیس و طی طرح اخیر نیروی انتظامی کشف شده است.

به گزارش فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نقاط مختلف تهران طرح گشت پلیس برای شناسایی این گونه مراکز انجام گرفته و تا کنون ۳ هزار دستگاه ماینر در نقاط مختلف پیدا شده است. مراکز غیر مجاز استخراج برای مصرف حدود دو هزار مگاوات برق استفاده می‌کنند اما مراکز مجاز تنها ۳۰۰ مگاوات برق نیاز دارند. این در حالی است که به دستور رئیس جمهور و به دلیل کمبود برق استخراج رمز ارز از از اول خرداد تا پایان شهریور ممنوع اعلام شده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال