بزرگترین کنگره جهانی موبایل امسال برگزار نخواهد شد

بزرگترین نمایشگاه موبایل که هر ساله در اسپانیا برگزار می‌شد، به دلیل شیوع ویروس کرونا و کناره‌گیری بسیاری از شرکت های تولید کننده، بطور کامل کنسل شد. انجمن GSM مسئول برگزاری این کنگره در اسپانیا بوده است. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک‌نیوز و به نقل از بلومبرگ، کنگره جهانی موبایل و ارتباطات قرار بود […]

بزرگترین نمایشگاه موبایل که هر ساله در اسپانیا برگزار می‌شد، به دلیل شیوع ویروس کرونا و کناره‌گیری بسیاری از شرکت های تولید کننده، بطور کامل کنسل شد. انجمن GSM مسئول برگزاری این کنگره در اسپانیا بوده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک‌نیوز و به نقل از بلومبرگ، کنگره جهانی موبایل و ارتباطات قرار بود در تاریخ 4 اسفند در بارسلونا اسپانیا برگزار شود. پس از کناره گیری بسیاری از شرکت کنندگان، عملا امکان برگزاری آن ناممکن شد. جان هافمن مدیر عامل GSM شیوع بیماری کرونا را دلیل اصلی برگزار نشدن این کنگره می داند. این شرکت تلاش های خود را برای برگزاری این کنگره و ایجاد رویکردی مثبت برای برطرف کردن نگرانی ها انجام داد که بی ثمر بوده است.

نمایشگاه MWC با پوشش قرار دادن 1200 شرکت از سراسر جهان به عنوان مکانی برای آشنایی و عقد قرارداد همکاری و معرفی محصولات به شمار میرفت. از نظر اقتصادی این نمایشگاه 492 میلیون یورو سود برای بارسلون و حدود 14 هزار شغل پاره وقت ایجاد می کرده است. شرکت های چینی نیز در این نمایشگاه از بیشترین بهره برخوردار بوده اند. پس از انصراف ال جی، شرکت هایی دیگر نظیر اریکسون، انویدیا، اینتل، ویوو، سونی، آمازون، نوکیا، HMD، سیسکو و … نیز از حضور در این نمایشگاه انصراف دادند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال