جدیدترین بیلد اینسایدر ویندوز 10 می تواند خرابی درایو SSD را تشخیص دهد

جدیدترین بیلد اینسایدر آزمایشی ویندوز 10 همراه با دو تغییر عمده عرضه خواهد شد. در این نسخه علاوه بر امکان تشخیص خرابی حافظه SSD روشی نیز برای به روز رسانی اپلیکیشن Your Phone قرار داده شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت اعلام کرده است آزمایش بیلد اینسایدر ویندوز ۱۰ را […]

جدیدترین بیلد اینسایدر آزمایشی ویندوز 10 همراه با دو تغییر عمده عرضه خواهد شد. در این نسخه علاوه بر امکان تشخیص خرابی حافظه SSD روشی نیز برای به روز رسانی اپلیکیشن Your Phone قرار داده شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت اعلام کرده است آزمایش بیلد اینسایدر ویندوز ۱۰ را در جدیدترین نسخه آغاز کرده است. در این نسخه امکان اطلاع از خرابی حافظه ذخیره سازی SSD وجود دارد و ویندوز این موضوع را به کاربر اطلاع رسانی خواهد کرد. همچنین نسخه جدیدی از اپلیکیشن Your Phone نیز همراه با نسخه ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد.

قابلیت های جدیدترین اینسایدر ویندوز ۱۰ از طریق کانال توسعه‌دهنده Dev Channel منتشر شد. این کانال تمامی نسخ آزمایشی مربوط به مایکروسافت را همراه با قابلیت های جدید منتشر می کند. البته این امکان نیز وجود دارد نسخه های آزمایشی موجود در این کانال هرگز به مرحله عملی نزدیک نشوند. تمامی موضوع به این بستگی دارد که کاربران این سایت چه بازخوردی به مایکروسافت ارائه دهند.

در نسخه جدید بیلد اینسایدر ویندوز ۱۰ نرم افزار خاصی قرار داده شده است که سلامت درایوهای SSD را بررسی کرده و همچنین از تاثیر آن بر درایو های NVMe SSD خبر می دهد. بدین ترتیب ویندوز 10 در آینده می‌تواند بر درایورهای NVMe SSD مانند کل سیستم پشتیبانی و نظارت کند. به این ترتیب کاربران به راحتی و خیلی ساده می‌تواند از احتمال خراب شدن حافظه ذخیره سازی سیستم خود مطلع شوند. همان طور که می دانید ریکاوری کردن داده ها پس از خراب شدن درایو SSD بسیار سخت خواهد بود. اما ویندوز 10 این امکان را به وجود می‌آورد تا کاربر پیش از خراب شدن، نسخه پشتیبانی از تمامی داده های خود تهیه کند.

 قابلیت جدید دیگر در Build 20226 ویندوز 10 مربوط به نرم افزار Your Phone است. این قابلیت برای کاربرانی خواهد بود که چند گوشی هوشمند دارند و می‌خواهند آن را به یک رایانه متصل کنند و بدین ترتیب به راحتی می توانند داده ها را از گوشی ای به گوشی دیگر انتقال دهند. تغییراتی مربوط به تنظیمات Your Phone در ویندوز 10 نیز به وجود آمده است که کار را برای کاربر راحت‌تر خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال