جدیدترین تصویر تبلیغاتی از گوشی گلکسی زد فولد ۵ منتشر شد

اخیرا یک تصویر با کیفیت از گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ پیش از معرفی منتشر شد که نخستین تصویر واقعی از این گوشی محسوب میشود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق شایعات زمان معرفی گوشی های پرچمدار بعدی سامسونگ اوایل مردادماه خواهد بود. تاکنون خبرهای زیادی در مورد گوشی گلکسی زد فولد […]

اخیرا یک تصویر با کیفیت از گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ پیش از معرفی منتشر شد که نخستین تصویر واقعی از این گوشی محسوب میشود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق شایعات زمان معرفی گوشی های پرچمدار بعدی سامسونگ اوایل مردادماه خواهد بود. تاکنون خبرهای زیادی در مورد گوشی گلکسی زد فولد ۵ منتشر شده است. اخیرا نیز جدیدترین تصویر از آن به بیرون درز کرده که توسط یک افشاگر به نام MySmartPrice انجام شده است. این تصویر تبلیغاتی بخشی از طراحی این گوشی را نشان می دهد.

در این تصویر نمایی از لبه پایینی این گوشی دیده میشود که در آن قرارگیری دوربین ها، صفحه داخلی و قلم استایلوس قابل مشاهده است. در این تصویر شباهت بسیار زیاد آن به گوشی نسل قبل نیز نشان داده میشود. تنها تفاوت آنها وجود حاشیه های باریک تر در نمایشگر داخلی است که به واسطه آن و ایجاد فضای بیشتر انجام چند برنامه در کنار هم امکانپذیر خواهد شد. همچنین این گوشی نیز مانند نسخه قبلی فاقد جایگاهی برای قرارگیری قلم است.

تغییر دیگر محل قرارگیری فلش در گوشی گلکسی زد فولد ۵ است. در مدل قبلی فلش در زیر ماژول ها قرار داشت. اما در نسخه جدید در سمت ماژول ها قرار گرفته است. محل قرارگیری دیگر اجزا همانند نسخه سابق است.

طبق شایعات گوشی تاشو بعدی سامسونگ همانند S23 Ultra به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ با نسخه اختصاصی مجهز خواهد بود. همچنین ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۱ ترابایت حافظه نیز در این گوشی قرار داد.