جدیدترین گوشی پوکو با تراشه مدیاتک و ۴ گیگابایت رم معرفی شد

پوکو جدیدترین گوشی میان رده خود را با نام C51 معرفی کرد. این گوشی مجهز به تراشه مدیاتک و ۴ گیگابایت رم است. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید پوکو به نام C51 دارای نمایشگر ۶.۵۲ اینچی از نوع LCD است که با رزولوشن اچ دی پلاس عرضه خواهد شد. در […]

پوکو جدیدترین گوشی میان رده خود را با نام C51 معرفی کرد. این گوشی مجهز به تراشه مدیاتک و ۴ گیگابایت رم است.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید پوکو به نام C51 دارای نمایشگر ۶.۵۲ اینچی از نوع LCD است که با رزولوشن اچ دی پلاس عرضه خواهد شد. در بالای صفحه نمایش برش قطره ای قرار گرفته که دوربین سلفی در آن جای دارد.

گوشی اقتصادی جدید پوکو مجهز به تراشه هلیو G36 مدیاتک است که مخصوص گوشی های اقتصادی تولید شده بود. این تراشه در واقع نسخه اورکلاک G35 است. ۴ گیگابایت رم بهمراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز در گوشی جدید پوکو مورد استفاده قرار گرفته است. امکان دسترسی به ۳ گیگابایت رم مجاری نیز وجود دارد که در مجموع میزان رم این گوشی به ۷ گیگابایت می رسد.

در پنل پشتی دوربین های دوگانه قرار دارند که دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل و یک دوربین VGA از نوع تشخیص عمق نیز در کنار آن قرار گرفته است. سنسور اثرانگشت نیز در پنل پشتی قرار دارد. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز در بالای نمایشگر قرار دارد.

وظیفه تامین انرژی این گوشی را یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بر عهده دارد که از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می کند که البته با توجه به ظرفیت بالای باتری زمان شارژ آن نیز نسبتا طولانی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال