جدیدترین حافظه SSD سامسونگ T7 Shield با قابلیت حمل و گواهی IP65 معرفی شد

SSD پرتابل سامسونگ به نام T7 Shield با قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و طراحی با دوام تر معرفی شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، محصول جدید سامسونگ به نام T7 Shield علاوه بر پشتیبانی از سخت افزار داخلی مدل T7 در همه جوانب دارای طراحی با دوام تر […]

SSD پرتابل سامسونگ به نام T7 Shield با قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و طراحی با دوام تر معرفی شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، محصول جدید سامسونگ به نام T7 Shield علاوه بر پشتیبانی از سخت افزار داخلی مدل T7 در همه جوانب دارای طراحی با دوام تر و قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را خواهد داشت. سامسونگ در این حافظه از نوعی پوشش پلاستیکی شیلد مانند استفاده کرده که نسبت به طراحی فلزی در دفع ضربه و خراش مقاوم خواهد بود. علاوه بر آن این حافظه نسبت به افتادن روی زمین نیز مقاومت بیشتری دارد و می تواند از سقوط های حدود ۳ متری در امان باشد.

پوشش پلاستیکی T7 شیلد دارای عملکرد مناسبی است و حتی بدون ویژگی محافظ حرارتی پویا امکان انتقال دو ترابایت داده را فراهم خواهد کرد. از طرفی با فعال کردن این ویژگی می توان از داغ شدن دستگاه جلوگیری کرده و سرعت انتقال را نیز کاهش داد.

 حافظه T7 شیلد به همراه یک کابل USB-C به USB-C و یک کابل USB-C به USB-A عرضه می شود. این دستگاه با سیستم عامل های ویندوز و macOS ، گوشی های اندرویدی و کنسول‌های بازی نیز سازگاری خواهد داشت. سرعت خواندن این حافظه SSD ۱۰۵۰ مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن متوالی آن نیز ۱۰۰۰ مگابایت بر ثانیه خواهد بود که نسبت به مدل های قبلی T7 تفاوتی ندارد. کاربران در صورت عدم نیاز به جان سخت بودن این حافظه می‌توانند نسخه های استاندارد آن را تهیه کنند که قیمت پایین تری نیز دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال