جدیدترین رتبه بندی پتنت های ایالات متحده منتشر شد؛ اپل در جایگاه هفتم، سامسونگ در صدر لیست

در فهرست متشر شده از جدیدترین رتبه بندی پتنت های ایالات متحده شرکت اپل در رده هفتم قرار گرفت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، جدیدترین رتبه بندی پتنت های ایالات متحده مربوط به سال ۲۰۲۱ منتشر شد که در آن سامسونگ توانست رتبه اول جهانی را کسب کند. همچنین اپل از نظر […]

در فهرست متشر شده از جدیدترین رتبه بندی پتنت های ایالات متحده شرکت اپل در رده هفتم قرار گرفت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، جدیدترین رتبه بندی پتنت های ایالات متحده مربوط به سال ۲۰۲۱ منتشر شد که در آن سامسونگ توانست رتبه اول جهانی را کسب کند. همچنین اپل از نظر تعداد پتنت های ثبت شده در این کشور در جایگاه هفتم فهرست قرار گرفت. این در حالی است که این شرکت در سال ۲۰۲۰ در رتبه هشتم قرار داشته است.

 این فهرست توسط IFI متخصص داده های ثبت اختراع منتشر شد که در آن ۵۰ شرکت از نظر تعداد پتنت های ثبت شده رتبه بندی شدند. در این فهرست که مربوط به پتنت های ایالات متحده از سال ۲۰۲۱ هست آی بی ام در صدر قرار دارد و سامسونگ در رده دوم قرار گرفته است. پس از آن کانن، TSMC، هواوی ،اینتل، اپل، ال جی الکترونیکس، مایکروسافت و کوالکام به ترتیب در رده های تا دهم قرار دارند.

 در این رتبه بندی ۵۰ شرکت از نظر پتنت های ثبت شده در سال ۲۰۲۱  نوآورترین شرکت‌های ایالات متحده شناخته می‌شوند. همچنین تجزیه و تحلیل این حق اختراع نشان می دهد شرکت ها چطور در فضای فناوری اختراعات جدید ثبت می کنند و می‌توان این رتبه بندی را به عنوان معیاری برای نوآوری در صنعت به حساب آورد.

البته ثبت اختراعات در صورت اینکه به صورت موفق انجام شود فقط یک معیار است. حق ثبت اختراع نوآورانه بیش از هزاران پتنت بی اهمیت ارزش داشته و نشان دهنده فعالیت یک شرکت و بررسی آن روی چند ایده متفاوت است. اما در رابطه با رویکرد جهانی موضوع کاملا متفاوت خواهد بود.

در فهرست جهانی سامسونگ در رتبه نخست قرار دارد و پس از آن آکادمی علوم چین CAS و Midea Group Co در رتبه های بعدی قرار می گیرند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال