جدیدترین نسخه ChatGPT با قابلیت مکالمه صوتی و درک تصاویر توسعه یافت

شرکت OpenAI اعلام کرد نسخه جدید چت بات ChatGPT قادر است مکالمه صوتی داشته و تصاویر را نیز درک کند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه جدید چت بات ChatGPT قادر است ببیند، بشنود و صحبت کند. البته به گفته شرکت سازنده نسخه جدید به زودی منتشر نخواهد شد. شرکت OpenAI نسخه […]

شرکت OpenAI اعلام کرد نسخه جدید چت بات ChatGPT قادر است مکالمه صوتی داشته و تصاویر را نیز درک کند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه جدید چت بات ChatGPT قادر است ببیند، بشنود و صحبت کند. البته به گفته شرکت سازنده نسخه جدید به زودی منتشر نخواهد شد. شرکت OpenAI نسخه جدید چت بات ChatGPT را با قابلیت فهم فایل های صوتی و پاسخ با صدای مصنوعی معرفی کرده است.

این بروزرسانی بزرگترین تغییر در این چت بات را ایجاد کرده است. بنا به ویژگی های نسخه جدید امکان برقراری مکالمه صوتی با این چت بات برای کاربران فراهم شده است. کاربران می توانند از بین ۵ صدای ارائه شده توسط ChatGPT یکی از آنها را انتخاب کنند. همچنین این چت بات با درک تصاویر ارائه شده نکات مهم آنها را جدا میکند.

طبق اعلام OpenAI این نسخه در دو هفته آینده و تنها برای کاربران اشتراکی عرضه خواهد شد. البته قابلیت صوتی تنها در نسخه موبایلی عرضه خواهد شد و درک تصاویر چنین محدودیتی نخواهد داشت.

در حال حاضر رقابت بین بزرگان صنعت فناوری در زمینه هوش مصنوعی و سرویس‌های ارائه شده توسط آنها همچنان ادامه دارد. بسیاری از این شرکت‌ها تاکنون سرویس های خود را مجهز به قابلیت‌های هوش مصنوعی کرده‌اند. به عنوان مثال مایکروسافت ویژگی جدیدی را مبتنی بر هوش مصنوعی به ویندوز اضافه کرده و از طرف دیگر دستیار صوتی الکسا مربوط به آمازون نیز به این فناوری مجهز شده است.

از طرفی بسیاری از کارشناسان در مورد ساخت محتواهای دیپ فیک با کمک هوش مصنوعی ابراز نگرانی کرده‌اند. اضافه شدن قابلیت صوتی به چت بات ChatGPT باعث افزایش این نگرانی خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال