راه‌اندازی شبکه اجتماعی دانش‌آموزان تا امن شدن بستر به تعویق افتاد

طبق اعلامیه اخیر مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات در وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شبکه اجتماعی دانش آموزان با تاخیر همراه شده است. در این اعلامیه علت این تاخیر را بسترسازی امن برای این شبکه عنوان کرده اند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، راه اندازی شبکه اجتماعی دانش آموزان در […]

طبق اعلامیه اخیر مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات در وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شبکه اجتماعی دانش آموزان با تاخیر همراه شده است. در این اعلامیه علت این تاخیر را بسترسازی امن برای این شبکه عنوان کرده اند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، راه اندازی شبکه اجتماعی دانش آموزان در بستر شبکه نیازمند بررسی های بیشتر است تا بتوان از حقوق آموزشی و تربیتی دانش آموزان مراقبت کرد. مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات در وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه خود از اهمیت راه اندازی این شبکه در آینده ای نزدیک خبر داده و گفت: ساخت این بستر به بررسی های فنی بیشتری نیاز دارد و همچنین اضافه شدن معلمان و دانش آموزان به این شبکه طی زمان بندی مشخصی اعلام خواهد شد.

کلیه دانش آموزان برای ورود به این شبکه لازم است تا از طریق مدیر یا معلم نسخه جدید این برنامه را نصب کنند و با ورود به لینک shad.medu.ir و پر کردن اطلاعات به کلاس درس در مدرسه خود وارد شوند. این شبکه اجتماعی در جهت آموزش مجازی معلمان و در زمان تعطیلی مدارس در آموزش و پرورش طرحی شده و در زیر ساخت آن نیز از پیام رسان های داخلی استفاده شده است.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال