قانون منع فروش گوشی های لاک شده در آمریکا

به زودی فروش گوشی های لاک شده در ایالات متحده غیرقانونی خواهد بود و این کشور قانونی را برای منع فروش این گوشی ها وضع کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، به زودی قوانین مربوط به فروش گوشی های لاک شده در ایالات متحده تغییر خواهد شد. گوشی های لاک شده به گوشی […]

به زودی فروش گوشی های لاک شده در ایالات متحده غیرقانونی خواهد بود و این کشور قانونی را برای منع فروش این گوشی ها وضع کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، به زودی قوانین مربوط به فروش گوشی های لاک شده در ایالات متحده تغییر خواهد شد. گوشی های لاک شده به گوشی هایی گفته می‌شود که همراه با سیم کارت عرضه شده توسط اپراتور به کاربر داده خواهد شد و تنها با همان سیم کارت قابل استفاده هستند. همچنین دستگاه هایی نیز وجود دارند که با تمامی سیم کارت ها کار می کنند و آنها اصطلاحاً آنلاک نامیده می شوند. از طرفی کاربران نیز می‌توانند برای استفاده از سیم کارت اپراتور دیگر مراحل طولانی ای را طی کنند. در هر صورت فرآیند آنلاک سازی گوشی یک فرایند اختصاصی مربوط به اپراتور ها بوده و در برخی از آنها راحت و در برخی دیگر بسیار طاقت فرسا و طولانی است.

پیش از این نیز در بریتانیا قانون منع فروش گوشی های لاک شده وضع و در سال آینده اجرایی خواهد شد. این در حالی است که فروشندگان موبایل معتقدند فروش گوشی های لاک شده یا فرایند جابجایی سیم کارت ها بسیار سخت است. علاوه بر زمان بر بودن آنلاک کردن گوشی ها، خرید و فروش و هدیه دادن آنها نیز مشکلاتی را برای کاربران به وجود می آورد. اگرچه قیمت گوشی های لاک شده پایین تر از گوشی های آنلاک است اما با توجه به معضل زباله های الکترونیکی استفاده مجدد از گوشی های فروخته شده می تواند روش بهتری برای طبیعت نیز باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال