تصاویر فاش شده از قاب آیفون ۱۵ طراحی این گوشی را نشان می دهد

تصاویری که اخیرا از قاب گوشی آیفون ۱۵ لو رفته می تواند تغییرات این گوشی را نسبت به نسخه های قبلی نشان دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق تصاویر منتشر شده اپل در آیفون ۱۵ از پورت USB C به جای لایتنینگ استفاده کرده است. البته دولت به کار رفته نسبت […]

تصاویری که اخیرا از قاب گوشی آیفون ۱۵ لو رفته می تواند تغییرات این گوشی را نسبت به نسخه های قبلی نشان دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق تصاویر منتشر شده اپل در آیفون ۱۵ از پورت USB C به جای لایتنینگ استفاده کرده است. البته دولت به کار رفته نسبت به نسخه آیفون ۱۴ بزرگتر است.

همچنین در کیس های جدید از دکمه بی صدا استفاده شده است. محل قرارگیری ان نشان می دهد جایگزین دکمه قبلی در قسمت بالای دکمه تغییر صدا خواهد شد. همچنین در گوشی جدید فضای کمتری را همراه با بریدگی کوچکتر اشغال خواهد کرد.‌

طبق ویدیویی که یکی از کاربران به نام Majin bu منتشر کرده است آیفون ۱۵ شامل لنزهای دوربین بزرگتر و میکروفون مجهزتر خواهد بود. همچنین در این ویدیو شاهد بریدگی دکمه تغییر حجم صدا هستیم که طراحی آن به صورت یکپارچه انجام شده است. طبق آنچه که این تصاویر نشان می دهد آیفون ۱۵ پرو دارای یک کیس تیتانیومی به همراه خمیدگی در لبه جلویی و عقبی و همچنین به همراه حاشیه باریک تر و ضخامت بیشتر ماژول دوربین عرضه خواهد شد. زمان معرفی آیفون ۱۵ پرو و پرومکس همزمان با معرفی آیفون ۱۵ و آیفون پلاس و در فصل پاییز خواهد بود.

تصاویر لو رفته تمامی تغییرات جزئی ایجاد شده در آیفون ۱۵ پرو را نشان می دهد. در کنار آن ویدیوی منتشر شده نیز تصویری کلی از این گوشی هوشمند ارائه می‌کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال