رندرهای فاش شده از دوربین وان پلاس ۱۲ دوربین پریسکوپی این گوشی را نشان میدهد

وان پلاس علاوه بر گوشی تاشو از یک گوشی پرچمدار نیز رونمایی خواهد کرد. این گوشی احتمالا با نام وان پلاس عرضه خواهد شد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رندرهای جدید منتشر شده از وان پلاس ۱۲ طراحی این گوشی به همراه دوربین پریسکوپی آن را نشان می دهد. در حالت کلی […]

وان پلاس علاوه بر گوشی تاشو از یک گوشی پرچمدار نیز رونمایی خواهد کرد. این گوشی احتمالا با نام وان پلاس عرضه خواهد شد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رندرهای جدید منتشر شده از وان پلاس ۱۲ طراحی این گوشی به همراه دوربین پریسکوپی آن را نشان می دهد. در حالت کلی از نظر ظاهری می توان آن را مشابه وان پلاس ۱۱ دانست.

در پنل پشتی طراحی ماژول دوربین ها نیز مشابه وان پلاس ۱۱ است. البته دوربین اصلی و دوربین اولترا واید به همراه یک دوربین پریسکوپی در آن قرار گرفته است. با توجه به نام برند هاسلبلاد در بین دوربین ها می توان به ادامه همکاری بین این دو شرکت پی برد.

نمایشگر این گوشی کمی حالت خمیده دارد و در بالای آن یک حفره برای قرارگیری دوربین سلفی به چشم میخورد. نمایشگر ۶.۷ اینچی از نوع اولد بوده و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز دارد.

احتمالا تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در این دستگاه به کار رفته است. همچنین یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۰۰ یا ۱۵۰ واتی انرژی این گوشی را تامین می کند. همچنین احتمالا دوربین پریسکوپی آن ۶۴ مگاپیکسل باشد.