پیش‎خرید LG G6 در کره‎جنوبی به بیش از 40 هزار دستگاه رسیده است

گوشی LG G6 هنوز وارد بازار نشده ولی در حال حاضر حجم تقاضا برای آن بسیار بالا است. کاربران کره‎ای می‎توانستند از 12 اسفندماه این گوشی‎هوشمند را پیش‎خرید کنند و به نظر حجم استقبال بسیار خوب بوده است. براساس آماری که منتشر شده ال‎جی موفق به دریافت 40000 هزار تقاضای خرید برای این دستگاه شده […]

گوشی LG G6 هنوز وارد بازار نشده ولی در حال حاضر حجم تقاضا برای آن بسیار بالا است. کاربران کره‎ای می‎توانستند از 12 اسفندماه این گوشی‎هوشمند را پیش‎خرید کنند و به نظر حجم استقبال بسیار خوب بوده است.

براساس آماری که منتشر شده ال‎جی موفق به دریافت 40000 هزار تقاضای خرید برای این دستگاه شده است. این رقم از اکثر پیش‎بینی‎های اولیه‎ی فروش فراتر می‎رود و حداقل چندین نکته در این موفقیت سهیم هستند. به عنوان مثال، برنامه‎ی ال‎جی برای ارائه‎ی زودتر پرچم‎دار خود از دو گوشی Galaxy S8 سامسونگ به نظر می‎رسد به خوبی جواب داده است. نه تنها مشتاقان اولیه‎ی این دستگاه می‎توانند خیلی زود از 20 اسفندماه این پرچم‎دار ال‎جی را دریافت کنند بلکه نمی‎توان از این قضیه چشم‎پوشی کرد که علاقه‎مندان به گوشی G6 ال‎جی از تاریخ 9 اسفندماه می‎توانستند در یکی از 3000 فروشگاه موبایل این شرکت  G6 ال‎جی را محک بزنند.

علاوه بر تمامی موارد بالا بازاریابی‎های ال‎جی نیز بی‎فایده نبوده است. به عنوان مثال قیمت پیش‎خرید این دستگاه در حدود 800 دلار است و کاربران به دنبال آن می‎توانند تا حداکثر 390 دلار از مزایای گارانتی تعویض نمایشگر، یک قاب اورجینال و امکان انتخاب از بین چندین لوازم‎جانبی دیگر نظیر هدست بلوتوثی ‘TonePlus’ ال‎جی و Raleigh keyboard 2 بهره‎مند شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال