سبک ترین هدفون بی سیم دنیا با وزن ۹.۶ گرم توسط سونی معرفی خواهد شد

سونی قصد دارد به زودی از هدفون بیسیم خود به نام LinkBuds S با قابلیت حذف نویز فعال رونمایی کند این هدفون با وزن ۹.۶ گرم سبک ترین هدفون بیستم جهان محسوب می شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سبک ترین هدفون جهان با نام LinkBuds S سونی با قابلیت حذف نویز […]

سونی قصد دارد به زودی از هدفون بیسیم خود به نام LinkBuds S با قابلیت حذف نویز فعال رونمایی کند این هدفون با وزن ۹.۶ گرم سبک ترین هدفون بیستم جهان محسوب می شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سبک ترین هدفون جهان با نام LinkBuds S سونی با قابلیت حذف نویز فعال به زودی معرفی می‌شود. پیش از این نیز هدفون های بیسیمی با چنین قابلیتی همانند ایرپاد پرو، Beats Studio Buds و گلکسی بادز لایو معرفی شده بودند که همگی وزن بیشتری نسبت به LinkBuds S داشتند.

 به گزارش وین فیوچر این هدفون علاوه بر داشتن درایورهای ۵ میلیمتری قادر به تولید صدایی با وضوح بالا است اما در نسخه قبلی شاهد استفاده از درایورهای ۱۲ میلیمتری بودیم. همچنین عمر باتری این هدفون بی سیم نیز نسبت به نسخه قبل بهبود یافته است هدفون LinkBuds S می تواند با جعبه شارژ تا ۲۰ ساعت شارژدهی داشته باشد.

همچنین این هدفون بی سیم با پشتیبانی از حالت مخصوص گفتگو صداها را در زمان شروع صحبت به طور خودکار متوقف می کند. همچنین این دستگاه با کنترل صدای تطبیقی عرضه خواهد شد که به طور خودکار امکان تنظیم حالت صدا بر اساس محیطی که در آن حضور پیدا میکنید وجود دارد و همچنین بر این اساس حذف نویز نیز انجام میگیرد. وین فیوچر در مورد این هدفون بی سیم سونی می آید احتمالاً سونی این دستگاه را با قیمت ۱۹۹ یورو در رنگ های مشکی سفید و بژ به بازار عرضه خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال