ارتباط بین باکتری های خاص روده و آلزایمر تایید شد

محققان در مطالعات اخیر خود متوجه شدند که ارتباط مستقیمی بین میکروب های روده و بیماری آلزایمر وجود دارد البته برخی جزئیات این ارتباط هنوز مشخص نشده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مطالعات اخیر دانشمندان نشان می‌دهد پیشرفت شرایط تحلیل عصبی با تنش های مغز و روده به همراه ساختار میکروبی […]

محققان در مطالعات اخیر خود متوجه شدند که ارتباط مستقیمی بین میکروب های روده و بیماری آلزایمر وجود دارد البته برخی جزئیات این ارتباط هنوز مشخص نشده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مطالعات اخیر دانشمندان نشان می‌دهد پیشرفت شرایط تحلیل عصبی با تنش های مغز و روده به همراه ساختار میکروبی آن ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند.

تاکنون محققان نتوانسته بودند قطعات این تازه را به طور هماهنگ با یکدیگر قرار دهند و این عوامل به ظاهر نامرتب با نام پروتئین های در هم داخل بافت های عصبی قرار داشتند. پروتئین های شناسایی شده باعث می شوند تا میکروب های روده به تفاوت های موجود در مولکول های انتقال دهنده چربی مشکوک شوند.

طبق گزارش منتشر شده در ساینس آلرت، محققان آمریکایی در تحقیقات خود به دنبال یک رابطه صریح تر بین بیماری آلزایمر و میکروبیوم های داخل دستگاه گوارش بودند. به همین دلیل مطالعه اخیر یکی از بزرگ‌ترین مطالعات در زمینه ارتباط ژنومی میکروفلور روده انسان بوده است.

تجزیه و تحلیل اخیر ارتباط ژنتیکی بین جنس های متفاوت باکتری های روده و تشخیص آلزایمر در بیماران را اثبات می کند. همچنین در این بررسی ارتباط این میکروب ها و یکی از عوامل خطر ژنتیکی ابتلا به اختلالات عصبی را نیز نشان می دهد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال