باتری M2 MacBook Pro می تواند بیش از ۱۶ ساعت دوام بیاورد

اخیرا آزمایشی روی دستگاه جدید اپل M2 MacBook Pro اجرا شده است که طی آن این دستگاه مجبور به اجرای برنامه های مختلف شده است. در این آزمایش مشخص شد مک بوک اپل می‌تواند با طول عمر باورنکردنی تا ۱۶ ساعت روشن بماند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل علاوه بر طرح […]

اخیرا آزمایشی روی دستگاه جدید اپل M2 MacBook Pro اجرا شده است که طی آن این دستگاه مجبور به اجرای برنامه های مختلف شده است. در این آزمایش مشخص شد مک بوک اپل می‌تواند با طول عمر باورنکردنی تا ۱۶ ساعت روشن بماند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل علاوه بر طرح های سفارشی در سری مک عمر باتری این دستگاه را نیز به شدت افزایش داده است. به این ترتیب دیگر کاربران نگران عمر باتری کوتاه مدت نخواهند بود. طی بررسی اخیر که روی این لپ‌تاپ انجام شده است مشخص شد این محصول میتواند با وجود کارکردهای مختلف بیش از ۱۶ ساعت دوام بیاورد.

 مونیکا شین از خبرگزاری ورج طی آزمایشی باتری این دستگاه را بررسی کرده است. شین برای بررسی عمر باتری این دستگاه از چندین برنامه مختلف مانند اسپاتیفای، چندین تب مرورگر، گوگل داک که بطور عمومی از آنها استفاده می شود بهره گرفت. به گفته وی استفاده از دستگاه مک بوک پرو ساعت ۸ صبح آغاز شد و در زمان بررسی به طور همزمان دستگاه Gigabyte Aero 16 با باتری عظیم خود نیز در حال بررسی بوده است.

 ساعت حدود 10:30 دقیقه شب دستگاه گیگابایت در حال خاموش شدن بود اما M2 MacBook Pro همچنان روشن بود. مونیکا می گوید دستگاه مک بوک نهایتا پس از ۱۶ ساعت و ۳۰ دقیقه و در هنگامی که همچنان به پخش موزیک ادامه می داد خاموش شد. با وجودی که این آزمایش تنها نوعی آزمایش معمولی به شمار می رود می‌تواند نشان دهنده خارق العاده بودن باتری این دستگاه باشد. مونیکا در مورد این آزمایش می گوید در نهایت با یک دستگاه بسیار متفاوت روبرو بودم که با چیزی که تاکنون فکر کردیم متفاوت بود و تنها پس از ۱۶ ساعت و ۳۰ دقیقه خاموش شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال