مک بوک پرو ۲۰۲۱ تا پایان ماه میلادی جاری رونمایی می شود

اپل قصد دارد مک بوک پرو ۲۰۲۱ را تا پایان ماه میلادی جاری معرفی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لپ تاپ جدید اپل که هم اکنون این شرکت در حال توسعه آن است به پردازنده M1X مجهز خواهد بود که نسبت به مدل قبلی خود توان بالاتری خواهد داشت. به تازگی […]

اپل قصد دارد مک بوک پرو ۲۰۲۱ را تا پایان ماه میلادی جاری معرفی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لپ تاپ جدید اپل که هم اکنون این شرکت در حال توسعه آن است به پردازنده M1X مجهز خواهد بود که نسبت به مدل قبلی خود توان بالاتری خواهد داشت. به تازگی نیز رندرهایی از این دستگاه منتشر شده که مشخصات آن را پیش از رونمایی فاش می کند.

احتمالا اپل در این دستگاه از ۳۲ گیگابایت رم و حداکثر ۲ ترابایت حافظه ذخیره سازی استفاده کرده است. البته طرح اولیه آن تفاوت چندانی با مدل قبلی را نشان نمی‌دهد.

در برخی گزارشات نیز از عرضه این مک بوک با نمایشگر مینی در دو سایز ۱۴ و ۱۶ اینچی خبر داده اند. اپل به دلیل مشکلات تامین تراشه این لپ تاپ را با تاخیر روانه بازار خواهد کرد. مک بوک پرو ۲۰۲۱ مجهز به درگاه مگ سیف و پورت های HDMI و SD-Card به بازار عرضه میشود. این در حالیست که مدل های قبلی تنها به درگاه USB-C مجهز بودند.

تراشه استفاده شده در این لپ تاپ یک پردازنده با ده هسته است که ۸ هسته آن برای عملکردهای بالا و دو هسته دیگر برای عملکردهای معمولی است. این پردازنده همراه با ۱۶ یا ۳۲ هسته گرافیکی و پشتیبانی از ۶۴ گیگابایت رم خواهد بود. احتمالا اپل پس از رونمایی از این دستگاه به دنبال رونمایی از مک مینی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال