متهم اصلی پرونده انتشار تصاویر غیر اخلاقی کودکان در دارک وب دستگیر شد

وزارت دادگستری امریکا فردی به نام جونگ وو سون از کره جنوبی را به اتهام مدیریت وبسایت Welcome To Video دستگیر کردند. اتهام این فرد انتشار تصاویر مستهجن از کودکان در دارک وب بوده است. مقامات قضایی آمریکا معتقدند این وبسایت از نظر حجم محتوا بزرگ ترین بازار برای سوء استفاده از کودکان به شمار […]

وزارت دادگستری امریکا فردی به نام جونگ وو سون از کره جنوبی را به اتهام مدیریت وبسایت Welcome To Video دستگیر کردند. اتهام این فرد انتشار تصاویر مستهجن از کودکان در دارک وب بوده است. مقامات قضایی آمریکا معتقدند این وبسایت از نظر حجم محتوا بزرگ ترین بازار برای سوء استفاده از کودکان به شمار می رفته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل از CNN ، هیئت منصفه عالی آمریکا همچنین 300 نفر دیگر را در سراسر آمریکا و کشورهایی چون انگلستان، کره جنوبی، آلمان، عربستان سعودی، امارات متحده عربی، جمهوری چک، کانادا، ایرلند، اسپانیا، برزیل و استرالیا به اتهام استفاده از این وبسایت دستگیر کردند.

بر طبق گزارشات یکی از ماموران سابق وزارت امنیت کشور آمریکا به نام ریچارد گراتکوسکی نیز به جرم دریافت محتوای سوء استفاده جنسی از کودکان از این وبسایت به ۷۰ ماه زندان و پرداخت ۳۵ هزار دلار جریمه نقدی محکوم شد. در این دستگیری سرورهای وبسایت مذکور کشف و ضبط شد. طی احکام صادره در کشورهای مخلف حدود 8 ترابایت ویدئوی غیر اخلاقی کشف شد که حدود 45 درصد ان به سوء استفاده جنسی کودکان مربوط میشد. این ویدئو ها در سرتاسر جهان در ازای بیت کوین فروخته میشد تا امکان ردگیری وجود نداشته باشد. پس از این اتفاق کودکان در سراسر جهان احساس امنیت بیشتری خواهند داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال