رندرهای اصلی و مشخصات فنی ناتینگ فون ۲ پیش از رونمایی منتشر شد

رندرهایی از گوشی ناتینگ فون ۲ بهمراه مشخصات این گوشی در اینترنت منتشر شده که نشان دهنده طراحی این گوشی جدید است. با وجودی که هنوز تاریخ دقیق معرفی رسمی این گوشی مشخص نشده است اما طبق اعلام شرکت سازنده تابستان زمان رونمایی از این دستگاه خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی […]

رندرهایی از گوشی ناتینگ فون ۲ بهمراه مشخصات این گوشی در اینترنت منتشر شده که نشان دهنده طراحی این گوشی جدید است. با وجودی که هنوز تاریخ دقیق معرفی رسمی این گوشی مشخص نشده است اما طبق اعلام شرکت سازنده تابستان زمان رونمایی از این دستگاه خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت ناتینگ یک استارتاپ به مدیریت کارل پای است که تاکنون توانسته چند محصول در این بازار به فروش برساند. محصولات این شرکت دارای ویژگی بدنه شفاف است و در این مورد با یکدیگر وجه اشتراک دارند.

فردی به نام Ben Geskin رندرهایی از گوشی جدید ناتینگ منتشر کرده که طراحی نسل دوم این گوشی را نشان می دهد. البته این گوشی شباهت زیادی به نسل اول دارد و همچنان نوارهای ال ای دی در پنل پشتی به چشم می خورند که از مهمترین المان های آن محسوب میشوند. به احتمال زیاد نیز پنل پشتی از جنس شیشه خواهد بود و در کنار آن در لبه ها از فریم آلومینیمی استفاده میشود.

طبق مشخصات فنی که از این گوشی منتشر شده ناتینگ فون ۲ دارای نمایشگر ۶.۵۵ اینچی بهمراه یک پنل امولد است که همراه با نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز عرضه میشود. در زیر این نمایشگر نیز حسگر اثر انگشت قرار گرفته است. دوربین اصلی این گوشی یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی است که بهمراه لرزشگیر اپتیکال عرضه میشود. همچنین دو لنز دیگر نیز همراه با آن خواهد بود. پردازنده این گوشی اسنپدراگون ۸ پلاس از نسل اول است و نسبت به نسل قبل بهبود چشمگیری خواهد داشت. احتمالا این گوشی با رم های ۸ یا ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت در دو پیکربندی عرضه خواهد شد. باتری آن ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال