رندرهای اصلی هواوی میت ایکس ۳ بهمراه مشخصات فاش شد

میت ایکس ۳ جدیدترین گوشی تاسدنی هواوی محسوب میشود که قرار است هواوی به زودی از آن رونمایی کند. طبق خبرهای منتشر شده در این گوشی از تراشه Snapdragon 8 Gen 1 استفاده شده است. همچنین احتمالا از قابلیت ارتباط ماهواره ای نیز پشتیبانی می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق […]

میت ایکس ۳ جدیدترین گوشی تاسدنی هواوی محسوب میشود که قرار است هواوی به زودی از آن رونمایی کند. طبق خبرهای منتشر شده در این گوشی از تراشه Snapdragon 8 Gen 1 استفاده شده است. همچنین احتمالا از قابلیت ارتباط ماهواره ای نیز پشتیبانی می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق خبرهای منتشر شده هواوی در حال کار روی جدیدترین گوشی تاشو خود به نام هواوی میت ایکس ۳ است. طبق گزارش گیزموچاینا، اطلاعات مربوط به این گوشی توسط افشاگر Digital Chat Station افشا شد.

این افشاگر در اطلاعات خود مربوط به هواوی میت ایکس ۳ اعلام کرد تاشدگی این گوشی به سمت داخل است و در زمان تاشدن یک حفره در قسمت بیرون و در بخش بالای مرکز قرار می‌گیرد.صفحه نمایش بزرگ تاشدنی نیز در داخل میت ایکس ۳ قرار دارد.

افشاگری دیگر به نام Rodent اولین رندرهای این گوشی را به اشتراک گذاشت. دیجیتال چت استیشن در مورد آن اره نمایشگرهای اطلاعاتی منتشر نکرد اما به گفته وی نمایشگر داخلی دارای رزولوشن 2K است. همچنین تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک نیز در آن استفاده شده است. هنوز مشخص نیست این گوشی از فناوری 5G پشتیبانی می کند یا خیر. باتری این گوشی ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال