هواپیمای عظیم Roc با موفقیت هفتمین پرواز آزمایشی خود را به پایان رساند

هواپیمای عظیم Roc توانست هفتمین پرواز آزمایشی خود را با موفقیت پشت سر بگذارد. همچنین این هواپیمای غول پیکر توانسته رکورد پرواز در ارتفاع بالاتر خود را نیز بشکند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، استراتولانچ به عنوان سازنده این هواپیمای حمل کننده عظیم قصد دارد وسیله نقلیه فراصوت خود را با کمک […]

هواپیمای عظیم Roc توانست هفتمین پرواز آزمایشی خود را با موفقیت پشت سر بگذارد. همچنین این هواپیمای غول پیکر توانسته رکورد پرواز در ارتفاع بالاتر خود را نیز بشکند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، استراتولانچ به عنوان سازنده این هواپیمای حمل کننده عظیم قصد دارد وسیله نقلیه فراصوت خود را با کمک آن منتقل کند. این هواپیما اکنون در هفتمین پرواز آزمایشی خود موفق شد تا ارتفاع ۱۲۰۰ متری پرواز کند. طبق بیانیه ای که نماینده استراتولانچ  منتشر کرده است در هفتمین پرواز آزمایشی این هواپیما مواردی مانند سرعت هوایی، عامل بارگذاری و نصب پایلون در پلتفرم ها مورد آزمایش قرار گرفت.

 همچنین عملکرد هواپیما، مانورپذیری و بررسی تجهیزات فرود نیز در این پرواز آزمایشی بازبینی شد. پرواز اخیر این هواپیمای پهن پیکر در حالی انجام گرفت که ششمین پرواز آزمایشی درست یک هفته پیش انجام شده بود. این هواپیما با عرض بال ۱۱۷ متری وظیفه حمل یک محموله راکت فراصوت استراتولانچ به نام Talon-A را به جو زمین منتقل کند.

طبق گفته نماینده این شرکت سیستم Talon-A پیشرفت چشمگیری در نخستین پرواز آزمایشی خود داشته است. همچنین دیگر وسیله نقلیه فراصوت این شرکت نیز به نام TA-2 با قابلیت استفاده مجدد پیشرفت هایی را در ساخت داشته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال