میت 30 پرو دیگر پذیرای برنامه های گوگل نخواهد بود

تا کنون دارندگان گوشی میت 30 و میت 30 پرو میتوانستند از طریق برنامه LZPlay کلیه سرویس های گوگل را روی گوشی خود در اختیار داشته باشند. اما اکنون اپ LZPlay از دسترس خارج شده و به تبع ان برنامه های دیگر نیز از کار افتاده اند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و […]

تا کنون دارندگان گوشی میت 30 و میت 30 پرو میتوانستند از طریق برنامه LZPlay کلیه سرویس های گوگل را روی گوشی خود در اختیار داشته باشند. اما اکنون اپ LZPlay از دسترس خارج شده و به تبع ان برنامه های دیگر نیز از کار افتاده اند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل از 9to5google ، اکنون با از کار افتادن این برنامه ، کلیه سرویس های گوگل نیز ار کار افتاده است. در حالی که پیش از این ریچارد یوو ، مدیر عامل هواوی اعلام کرده بود که بوتلودر در این گوشی باز است. و کاربران میتوانند اپلیکیشن های گوگل را روی آن نصب کنند. اما پس از ان مشخص شده که هواوی بوتلودر را بسته نگه داشته است. با این حال ، LZPlay به کاربران اجازه میداد تا از سرویس های گوگل استفاده کنند.

اپ LZPlay ، خود از یک سری دسترسی های خصوصی استفاده میکند. تا بتواند به برنامه های دیگر اجازه دهد تا بصورت سیستمی روی گوشی نصب شوند. اکنون بدون این اپ ، برنامه ها برای اجازه دسترسی نیاز به نوعی امضای دیجیتال هواوی خواهند داشت که دسترسی به آن تقریبا غیرممکن خواهد بود. نکته جالب این است که حتی دو مجوز دسترسی اپ LZPlay داخل خود برنامه نیز ثبت نشده‌اند. و درست زمانی که یکی از محققین ارشد هواوی این مطالب را منتشر کرد ، سایت LZPlay.net از دسترس خارج و کلیه برنامه های ان نیز از کار افتاده است. هنور مدارکی مبنی بر دور زدن هواوی توسط این برنامه منتشر نشده است.

در ادامه ماجرا و از دسترس خارج شدن این برنامه، تست SafteyNet دیگر گوشی هواوی میت 30 را امن نمیشناسد. البته هنوز دلیل اصلی رد شدن این تست مشخص نیست. اما پس از این دیگر کاربران قادر نخواهند بود از برنامه های گوگل روی گوشی خود استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال