می میکس ۴ به عنوان اولین گوشی شیائومی با دوربین سلفی زیر نمایشگر معرفی شد

شیائومی اولین گوشی مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر خود را رونمایی کرد. می میکس ۴ اولین گوشی تجاری شیائومی محسوب می شود که در آن از دوربین سلفی زیر نمایشگر استفاده شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی می میکس ۴ پس از مدت ها انتظار بالاخره در مراسم اخیر […]

شیائومی اولین گوشی مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر خود را رونمایی کرد. می میکس ۴ اولین گوشی تجاری شیائومی محسوب می شود که در آن از دوربین سلفی زیر نمایشگر استفاده شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی می میکس ۴ پس از مدت ها انتظار بالاخره در مراسم اخیر شیائومی رونمایی شد. این گوشی که از دوربین زیر نمایشگر بهره برده است با فناوری CUP یا دوربین زیر پنل نامگذاری شد. البته این فناوری در مقایسه با گوشی  های اوپو و زد‌تی‌ایتفاوت چندانی ندارد.

 دوربین سلفی می میکس ۴ شیائومی یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی است که اندازه پیکسل آن ۰.۸ میکرومتر است. البته فناوری Pixel Binning در آن باعث می شود تا اندازه پیکسل آن به ۱.۶ میکرومتر نیز برسد. این اولین بار است که شیائومی از چنین فناوری ای در گوشی‌های خود استفاده می کن.د اما در حقیقت نسل سوم این فناوری به حساب می آید.

 در حالت کلی در هر اینچ تراکم پیکسل ۴۰۰ خواهد بود و به همین دلیل کاربران با کاهش تراکم همانند آنچه که در زد تی ای اکسون 20 وجود دارد برخورد نخواهند کرد. در این گوشی از پنل پشتی سرامیکی استفاده شده که امکان تغییر رنگ و سفارش آن وجود دارد.

شیائومی می میکس ۴ مجهز به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد خمیده است که نرخ رفرش آن ۱۲۰ هرتز خواهد بود. اسنپدراگون 888 پلاس نیز به آن اضافه شده و قرار است با رم های ۸ و ۱۲ گیگابایت و ظرفیت‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت عرضه شود.

 باتری آن 4500 میلی آمپر ساعت خواهد بود و شارژ سریع آن از نوع سیمی و ۱۲۰ واتی است. البته این گوشی از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. باتری آن تنها در ۲۱ دقیقه و با کمک شارژر سیمی به شارژ ۱۰۰ درصد خواهد رسید. سنسور اصلی قرار گرفته در پشت این گوشی ۱۰۸ مگاپیکسل است که مجهز به لرزشگیر اپتیکال نیز خواهد بود. دو دوربین دیگر ۱۳ مگاپیکسل اولترا واید و پریسکوپی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابر خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های می میکس ۴ شیائومی می توان به فناوری UWB (باند فوق وسیع)، اسپیکر استریو و محافظت در برابر پاشش آب با استفاده از استاندارد IP53 اشاره کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال