ساعت هوشمند نظامی هرگونه عفونت را در کاربران شناسایی می کند

پوشیدنی جدید وزارت دفاع ایالات متحده که توسط این وزارتخانه توسعه یافته می تواند وجود عفونت در بدن را تشخیص دهد. قرار است این ساعت های هوشمند برای آزمایش توسط ۳۶۰ گروهبان مورد استفاده قرار بگیرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وزارت دفاع ایالات متحده در زمان همه گیری کرونا از نوعی […]

پوشیدنی جدید وزارت دفاع ایالات متحده که توسط این وزارتخانه توسعه یافته می تواند وجود عفونت در بدن را تشخیص دهد. قرار است این ساعت های هوشمند برای آزمایش توسط ۳۶۰ گروهبان مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وزارت دفاع ایالات متحده در زمان همه گیری کرونا از نوعی پوشیدنی جدید رونمایی کرد کهقادر به شناسایی عفونت ها است. این پوشیدنی جدید به تازگی رونمایی شده است.

طبق اعلام این وزارتخانه گام بعدی در توسعه این ساعت به زودی برداشته خواهد شد. جف اشنایدر، مدیر برنامه های توسعه ساعت هوشمند Rate می گوید: اکنون وزارت دفاع آمریکا از این سیستم هوشمند. عفونت یاب استفاده خواهد کرد و به نوعی نظارت غیرتهاجمی بر سلامت و هشدارهای اولیه در مورد عفونت توسط این دستگاه انجام میشود.

در این ساعت از سیستم جدید مبتنی بر الگوریتم هوش مصنوعی استفاده شده و داده های آموزش آن نیز از نمونه های بیمارستانی در مورد کووید دریافت شده است. همچنین از داده های بیومتریک ساعت های تجاری بازار نیز در آن بهره گرفته شده است.

با کمک این ساعت وجود عفونت در بدن کاربر ۴۸ ساعت پیش از بروز علائم مشخص خواهد شد. حتی امکان پیش بینی عفونت تا ۶ روز پیش از ظهور علایم وجود دارد.

در مرحله اول آزمایش این ساعت قرار است ۳۶۰ گروهبان از آن استفاده کنند. طبق اعلام کریستوفر گریدل، فرمانده جنگ هوایی با کمک فناوری محصولی توسعه یافته است که با کمک آن سلامت و تندرستی گروهبانان افزایش خواهد یافت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال