حداقل سخت افزار مورد نیاز برای اجرای اندروید ۱۳ اعلام شد

گوشی های هوشمند دارای حداقل سخت افزار مورد نیاز می توانند نسخه بروز رسانی اندروید ۱۳ را دریافت کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه عمومی اندروید ۱۳ توسط گوگل منتشر شد. همراه با آن حداقل سخت افزار مورد نیاز برای اجرای آن نیز اعلام شد که نسبت به قبل کمی ارتقا […]

گوشی های هوشمند دارای حداقل سخت افزار مورد نیاز می توانند نسخه بروز رسانی اندروید ۱۳ را دریافت کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه عمومی اندروید ۱۳ توسط گوگل منتشر شد. همراه با آن حداقل سخت افزار مورد نیاز برای اجرای آن نیز اعلام شد که نسبت به قبل کمی ارتقا یافته است. در پست وبلاگی گوگل آمده است برای اجرای اندروید GO حداقل دو گیگابایت رم نیاز است. در حالیکه پیش از این در نسخه های قبلی یه یک گیگابایت نیاز بود. بخش کارشناسی محصولات گوگل نیز اعلام کرد برای اجرای اندروید ۱۳ حداقل به ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی نیاز است. با توجه به اعلام پیش نیازها در صورت عدم مشخصات اعلام شده گوشی ها امکان دریافت اندروید ۱۳ را نخواهند داشت. در صورتی که گوشی های جدید نیز با است سیستم عامل عرضه شوند باید برای استفاده از پلی استور به این مشخصات مجهز باشند.

پیش نیازهای گفته شده برای اندروید GO بیشتر باید توسط شرکت های سازنده مورد استفاده قرار بگیرد. به گفته گوگل حدود ۲۵۰ میلیون نفر در جهان از این سیستم عامل استفاده می می کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال