وزیر ارتباطات از دسترسی سه دهک پایین جامعه به اینترنت رایگان خبر داد

وزیر ارتباطات اعلام کرد سه دهک درآمدی پایین جامعه می توانند بسته اینترنتی رایگان دائمی دریافت کنند. وی گفته است این بسته به افراد دریافت کننده یارانه ۴۰۰ هزار تومانی ارائه خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وزیر ارتباطات امروز در جلسه دولت از ارائه اینترنت به اقشار کم درآمد و […]

وزیر ارتباطات اعلام کرد سه دهک درآمدی پایین جامعه می توانند بسته اینترنتی رایگان دائمی دریافت کنند. وی گفته است این بسته به افراد دریافت کننده یارانه ۴۰۰ هزار تومانی ارائه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وزیر ارتباطات امروز در جلسه دولت از ارائه اینترنت به اقشار کم درآمد و تحقق این وعده خبر داد. وی در این جلسه اعلام کرد وزارت ارتباطات بسته اینترنتی رایگان برای سه دهک درآمدی پایین جامعه فراهم کرده است که افراد می توانند با مراجعه به آدرس my.gov.ir و ثبت شماره تلفن خود از هر اپراتور و شرکت ارائه دهنده اینترنتی بسته رایگان روی همان خط تلفن فعال کنند. عیسی زارع پور در مورد مدت زمان استفاده از این بسته نیز اعلام کرد این بسته ها دائمی هستند. البته مدت استفاده از آنها چهار ماه است اما پس از مدت چهار ماه دوباره برقرار می شوند.

هنوز حجم دقیق بسته ها یا اینترنت سیار و یا ثابت بودن آنها اعلام نشده است اما پیش از این از بسته های ۲ گیگابایتی در ماه صحبت شده بود. در هر صورت افراد می‌توانند با مراجعه به این سامانه وضعیت خود را چک کرده و در صورت واجد شرایط بودن این بسته را فعال کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال