وزیر ارتباطات از ورود گوشی‌های صاایران به بازار موبایل ایران خبر داد

وزیر ارتباطات در مراسمی مربوط به معرفی تجهیزات شبکه ملی اطلاعات اعلام کرد پس از واگذاری صاایران به ایرانسل، گوشی های این کمپانی به صورت اقساطی وارد بازار ایران خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آذری جهرمی اعلام کرده است شرکت صاایران وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گوشی‌های […]

وزیر ارتباطات در مراسمی مربوط به معرفی تجهیزات شبکه ملی اطلاعات اعلام کرد پس از واگذاری صاایران به ایرانسل، گوشی های این کمپانی به صورت اقساطی وارد بازار ایران خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آذری جهرمی اعلام کرده است شرکت صاایران وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گوشی‌های ساخت خود را به شرکت ایرانسل داده است و قرار است این گوشی ها به صورت اقساطی به مردم فروخته شوند.

 در حال حاضر چندین شرکت ساخت گوشی هوشمند در کشور را آغاز کردند و همچنین وزارت دفاع نیز در زمینه تولید محصولات ICT با وزارت ارتباطات همکاری خواهد کرد. گوشی های صایران احتمالاً همراه با سیم کارت ایرانسل به صورت باندلینگ فروخته خواهند شد. وزیر ارتباطات اعلام کرد اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده برای اپراتورهای تلفن همراه آنها را قادر خواهد ساخت تا گوشی‌های تولید داخل را به صورت قسطی به مردم بفروشند.

گرانی محصولات مربوط به حوزه فناوری اطلاعات باعث شده است تا مردم بیشتر انتظار تولید محصولات داخلی را داشته باشند. وی همچنین اضافه کرد تولیدکنندگان گوشی ها علاوه بر تحقیق و توسعه مداوم نباید به ساخت تنها یک مدل گوشی اکتفا کنند. این شرکت ها برای بقای خود نیاز دارند تا با نمونه‌های خارجی رقابت کنند و این امر نیز تنها با تولید محصولی در حد و اندازه نمونه های جهانی امکان پذیر خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال