وزیر ارتباطات از تلاش مهاجمان سایبری برای حمله به درگاه مدیریتی سرورهای اچ پی خبرداد

وزیر ارتباطات برای بار دوم درباره تلاش مهاجمان سایبری هشدار داد. آذری جهرمی در مورد فعالیت جدید مهاجمان سایبری با استفاده از نقص iLO به درگاه مدیریتی سرورهای اچ پی خبرداد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وزیر ارتباطات در کانال رسمی خود اعلام کرد مجدداً هشدارهایی بابت حملات باج افزاری با استفاده […]

وزیر ارتباطات برای بار دوم درباره تلاش مهاجمان سایبری هشدار داد. آذری جهرمی در مورد فعالیت جدید مهاجمان سایبری با استفاده از نقص iLO به درگاه مدیریتی سرورهای اچ پی خبرداد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وزیر ارتباطات در کانال رسمی خود اعلام کرد مجدداً هشدارهایی بابت حملات باج افزاری با استفاده از درگاه مدیریت سرورهای اچ پی و نقص های مربوط به iLO را یادآور شد.

درگاه مدیریت iLO یک درگاه فیزیکی است که از طریق آن می توان نظارت و مدیریت سرور های شرکت اچ پی را از راه دور انجام داد. پیش از این در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ مرکز ماهر در مورد باج افزاری که از طریق آسیب های درگاه مدیریتی این سرورها را مورد حمله قرار میداد گزارش داده بود.

 هم اکنون نیز وزیر ارتباطات عملیات جدید این مهاجمان سایبری را گزارش کرده است. فن آوری سرویس iLO به مهاجمان امکان می دهد تا سرور ها را حتی در حالت خاموش بودن مجدداً راه‌اندازی کرده و بدین ترتیب دسترسی غیر مجاز خود را آغاز کنند.

مرکز ماهر تلاش کرده تا با استفاده از آدرس آی پی درگاه های رایانه و سرورهای آسیب‌پذیر را شناسایی کند و با تماس گرفتن هشدارهای لازم را به آنها ارائه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال