وزیر ارتباطات از آغاز واردات گوشی های 5G خبر داد

وزیر ارتباطات از از آغاز واردات گوشی های 5G به کشور خبر داد. این خبر پس از اعلام راه اندازی اولین سایت 5G در کشور اتفاق افتاده است. چند روز پیش آذری جهرمی از شروع به کار سایت 5G در کشور  خبر داده بود. این سایت قرار است 5 نقطه از تهران را زیر پوشش […]

وزیر ارتباطات از از آغاز واردات گوشی های 5G به کشور خبر داد. این خبر پس از اعلام راه اندازی اولین سایت 5G در کشور اتفاق افتاده است. چند روز پیش آذری جهرمی از شروع به کار سایت 5G در کشور  خبر داده بود. این سایت قرار است 5 نقطه از تهران را زیر پوشش اینترنت 5G قرار دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، امروز آذری جهرمی در جمع خبرنگاران از آغاز روند واردات گوشی های 5G به کشور خبر داد. به گفته وی از این پس گوشی های با قابلیت 5G نیز به کشور وارد خواهد شد. وزیر ارتباطات همچنین از پیاده سازی سیستم عامل اندروید بومی بر روی یک مدل گوشی همراه خبر داد اما نوع و مدل گوشی همراه و زمان آن را اعلام نکرد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه پتانسل ساخت گوشی های هوشمند در کشور وجود دارد گفت: بررسی های وزارت ارتباطات و وزارت صمت نشان می دهد که این توانایی در کشور وجود دارد و شرکت های فعال باید توسط دولت حمایت شوند. آذری جهرمی توسعه اینترنت ملی را جدا از توسعه اینترنت بین المللی خواند و گفت این توسعه می تواند به گسترش و پایداری بیشتر خدمات در داخل کشور خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال