وزارت ارتباطات از اینترنت کودک بهمراه لیست مجاز رونمایی کرد

طرح و سایت اینترنت کودکان توسط وزارت ارتباطات رونمایی شد. همچنین از طریق این سایت آموزش مدیریت دسترسی به سایت برای کودکان و سایت های مجاز طی رنگ بندی های مختلف معرفی شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وزیر ارتباطات از اینترنت کودکان و نوجوانان رونمایی کرد. عیسی را ع پور از […]

طرح و سایت اینترنت کودکان توسط وزارت ارتباطات رونمایی شد. همچنین از طریق این سایت آموزش مدیریت دسترسی به سایت برای کودکان و سایت های مجاز طی رنگ بندی های مختلف معرفی شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وزیر ارتباطات از اینترنت کودکان و نوجوانان رونمایی کرد. عیسی را ع پور از ابتدای مسئولیت خود به عنوان وزیر ارتباطات وعده اجرایی شدن اینترنت کودکان را داده بود که بالاخره پس از چند ماه تاخیر به مرحله اجرا رسید. در این وبسایت می توان با کمک موتور جستجوی ذره بین به جستجو در وب پرداخت. همچنین از طریق این سایت امکان دسترسی به ویکی پدیا ایرانی نیز فراهم شده است.

طبق راهنمای این سایت والدین می توانند با گرفتن کد دستوری ستاره 456 مربع از طریق تلفن همراه فعالیت فرزندان خود را در این وبسایت مدیریت کنند. همچنین سایت های مختلف بصورت ۴ رنگ بندی در اختیار والدین قرار دارد و آنها با انتخاب یکی از آنها تنها امکان دسترسی به سایت های مربوط به همان دسترسی فراهم میشود. به عنوان مثال رنگ سبز بیشترین محدودیت ها را دارد و رنگ نارنجی با کمترین محدودیت لیست سایت ها را ارائه میکند.

وزارت ارتباطات ۹ سایت سبز را نیز معرفی کرده است که از طریق آن امکان دسترسی به VOD پلتفرم آموزشی بازی و سرگرمی یک اپ استور و یک موتور جستجو فراهم میشود. اما در لیست سفید سایت های متنوع تری قرار دارند. از جمله آنها واتساپ است که در این لیست دیده میشود. در این بین شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام در هیچکدام از لیست ها قرار ندارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال