وزارت بهداشت دو مورد ابتلا به کرونا در ایران را تائید کرد

مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت از مثبت اعلام شدن دو مورد مشکوک به ابتلای ویروس کرونا خبر داد. از این دو مورد که در قم گزارش شده است، آزمایشات تکمیلی گرفته شده و به محض آماده شدن آن به اطلاع عموم خواهد رسید. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، دکتر کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط […]

مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت از مثبت اعلام شدن دو مورد مشکوک به ابتلای ویروس کرونا خبر داد. از این دو مورد که در قم گزارش شده است، آزمایشات تکمیلی گرفته شده و به محض آماده شدن آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، دکتر کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت گفت: به محض دریافت گزارش هایی مشکوک از ابتلا به ویروس کرونا در قم تیم های شناسایی و مدیریت بیماری‌های واگیر و تیم‌های واکنش سریع در این شهر مستقر شده اند. این افراد اکنون در ایزولاسیون قرار دارند. آزمایش های بعدی از این دو مورد گرفته شده و نتایج آن به زودی مشخص خواهد شد. بخش ایزولاسیون منفی در این شهر آماده ارائه خدمات به موارد مشکوک است.

دکتر جهانپور از کلیه مردم قم خواست تا رعایت بهداشت فردی، پرهیز ار دست دادن و شستشوی مکرر دست و عدم حضور در محل کار در صورت داشتن علائمی شبیه آنفولانزا را مدنظر داشته باشند. همچنین سخنگوی وزارت بهداشت تمامی نامه هایی که پیش از این بابت شیوع کرونا در ایران پخش شده را کذب خواند و گفت این بار وجود این ویروس توسط خود این وزارتخانه تائید شده است.زآزمایش های تکمیلی از این دو مورد گرفته شده و به زودی نتایج آن مشخص خواهد شد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال