وزارت علوم اختلال اینترنت کشور را نوعی فشار روحی به دانشجویان و اساتید دانست

با توجه به افزایش اختلالات در کیفیت و سرعت اینترنت در چند ماه اخیر مشکلات بسیاری در برگزاری کلاس های آنلاین به وجود آمد به طوری که رئیس کارگروه یادگیری الکترونیکی وزارت علوم از این اختلالات انتقاد کرده و آن را دلیلی برای افزایش استرس و فشار روانی در دانشجویان و اساتید دانست. به گزارش […]

با توجه به افزایش اختلالات در کیفیت و سرعت اینترنت در چند ماه اخیر مشکلات بسیاری در برگزاری کلاس های آنلاین به وجود آمد به طوری که رئیس کارگروه یادگیری الکترونیکی وزارت علوم از این اختلالات انتقاد کرده و آن را دلیلی برای افزایش استرس و فشار روانی در دانشجویان و اساتید دانست.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، علی اکبر است صفوی رئیس این کارگروه در گفتگویی اعلام کرد با توجه به شیوع پیک ششم کرونا و همچنین شروع آموزش مجدد مجازی دانشجویان با کندی اینترنت و اختلالات بسیار در آموزشها روبرو هستند. وی افزود اگرچه ما در ۵ ماه اخیر از اختلالات اینترنت در طول ۲۴ ساعت شکایت داشته و رنج می بریم حتی در برخی دانشگاه ها مانند دانشگاه شیراز نیز به علت کندی اینترنت و اختلالات اینترنتی کلیه دانشجویان از کلاس درس عقب افتادند.

صفوی اختلالات اینترنت ایجاد شده را باعث استرس و فشار روحی به دانشجویان و اساتید و حتی مدیریت دانشگاه دانست. وی اعلام کرد هم اکنون ظرفیت مصرفی کشور افزایش یافته و از طرفی کیفیت سرویس دهی ها نیز پایین آمده است. از طرفی این مشکل در چند ماه اخیر رو به رشد بوده و حتی در بازه زمانی امتحانات نیز مشکلاتی را برای دانشجویان ایجاد کرده است. وی اعلام کرد برخی دانش‌آموزان به علت این اختلالات امکان حضور در کلاس درس مجازی را ندارند. در حالی که در یک کلاس آنلاین چندین خدمات دهنده به دانشجویان سرویس می‌دهند و این مشکل مربوط به یک سرویس دهنده نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال