وزارت صمت به زودی محدودیت واردات گوشی با قیمت بالای ۳۰۰ یورو را لغو خواهد کرد

وزارت صنعت، معدن و تجارت تصمیم گرفته است با وجود اعتراض های انجام گرفته و مشوش شدن بازار ممنوعیت واردات گوشی هوشمند با قیمت بالای ۳۰۰ یورو را لغو کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدرس خیابانی سرپرست وزارت صمت اعلام کرد که واردات گوشی‌های هوشمند مانند گذشته و با هر قیمت […]

وزارت صنعت، معدن و تجارت تصمیم گرفته است با وجود اعتراض های انجام گرفته و مشوش شدن بازار ممنوعیت واردات گوشی هوشمند با قیمت بالای ۳۰۰ یورو را لغو کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدرس خیابانی سرپرست وزارت صمت اعلام کرد که واردات گوشی‌های هوشمند مانند گذشته و با هر قیمت ممکن انجام خواهد شد و محدودیت مورد نظر نیز لغو خواهد شد.

از طرفی مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت معدن و تجارت اعلام کرده است که هیچ ابلاغیه‌ای به گمرکات سراسر کشور در مورد این موضوع ابلاغ نشده است.

روز گذشته شاهد اطلاعیه انجمن واردکنندگان موبایل تبلت و لوازم خانگی بودیم که در آن ممنوعیت واردات گوشی بالای ۳۰۰ یورو را اعلام کرده بود. پس از آن اعتراض های زیادی مبنی بر این اطلاعیه انجام گرفت که حتی وزیر ارتباطات نیز در مورد آن در توییتر خود نوشت: این قانون اشکالات اساسی دارد و احتمالاً بازنگری خواهد شد. امیر ناظمی نیز طی یک توییت اعلام کرد این ممنوعیت اثرات بدی مانند بالا رفتن قیمت گوشی خواهد داشت و افزایش قاچاق بیشتر در بخش موبایل را شاهد خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال