زنگ گوشی گم شده آیفون با کمک بروزرسانی گوگل اسیستنت به صدا در می آید

گوگل اعلام کرده به روز رسانی جدید گوگل اسیستنت این دستیار هوشمند را قادر خواهد کرد تا به گوشی های گمشده آیفون زنگ بزند. این قابلیت حتی در مورد آیفون هایی که در حالت سایلنت قرار دارند نیز کاربرد دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از  9to5Google ، به روز رسانی […]

گوگل اعلام کرده به روز رسانی جدید گوگل اسیستنت این دستیار هوشمند را قادر خواهد کرد تا به گوشی های گمشده آیفون زنگ بزند. این قابلیت حتی در مورد آیفون هایی که در حالت سایلنت قرار دارند نیز کاربرد دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از  9to5Google ، به روز رسانی جدید گوگل اسیستنت شامل قابلیت های فراوانی است. طبق گفته گوگل بسیاری از قابلیت های قدیمی اکنون بهبود یافته و به صورت گسترده در اختیار کاربران قرار گرفته است. از مهمترین قابلیت گوگل اسیستنت دسترسی گوشی های گمشده با کمک اسپیکر های هوشمند یا نمایشگرهایی است که از گوگل اسیستنت استفاده می کنند.

پیش از این کاربران در پلتفرم اپل می توانستند با گفتن هی گوگل، گوشی‌ام را پیدا کن یا زنگش را به صدا دربیاور (Hey Google, find or ring my phone) به موبایل خود زنگ بزنند. اکنون نیز با بهینه سازی این قابلیت حتی در حالت سایلنت بودن نیز گوشی کاربر به صدا در می آید. گوگل قصد دارد این قابلیت را در اپلیکیشن Google Home نیز برای سیستم عامل iOS منتشر کند. بدین ترتیب کاربران می توانند با کمک آن آیفون خود را پیدا کنند.

قابلیت دیگر Duplex بر بستر وب است که در هنگام سفارش از رستوران ها به کاربر کمک می کند تا در مرحله نهایی و به صورت خودکار جزئیات تماس و شماره کارت کاربر را ذخیره و در هنگام استفاده وارد کند. پیش از این گوگل اعلام کرده بود تعداد بسیاری از رستوران ها اکنون تحت پوشش این قابلیت قرار گرفته و حتی بلیط سینما نیز از این روش قابل خریداری است. داپلکس مجموعه ای از قابلیت ها است که با کمک آن کاربران می‌توانند بسیاری از کارهای تکراری را تنها با یک مرحله انجام دهند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال