نسخه موبایل یوتیوب به قابلیت ترجمه خودکار کپشن مجهز شد

 گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان اعلام کرد نسخه موبایل یوتیوب اکنون می تواند به طور خودکار کپشن ویدیوها را ترجمه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل در کنفرانس شب گذشته اعلام کرد یکی از ویژگی های جدید نسخه موبایل یوتیوب به اضافه شدن قابلیت ترجمه خودکار کپشن ویدیو ها است. طبق […]

 گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان اعلام کرد نسخه موبایل یوتیوب اکنون می تواند به طور خودکار کپشن ویدیوها را ترجمه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل در کنفرانس شب گذشته اعلام کرد یکی از ویژگی های جدید نسخه موبایل یوتیوب به اضافه شدن قابلیت ترجمه خودکار کپشن ویدیو ها است. طبق اطلاعات گفته شده در این مراسم این قابلیت اکنون با پشتیبانی از ۱۶ زبان امکان مشاهده ترجمه خودکار کپشن ویدیو ها را فراهم کرده است. همچنین امکان مشاهده سناریوی ویدیوهای یوتیوب برای کاربران امکان پذیر است. هدف گوگل از ارائه این ویژگی نیز تسهیل در جستجو و مشاهده ویدیوهای یوتیوب است. قابلیت پیشین یوتیوب شامل بخش بندی خودکار ویدیوها بوده است.

البته در سال جدید نیز ویژگی بخش بندی خودکار توسعه داده خواهد شد و به جای هشت میلیون ویدیو حداقل حدود ۸۰ میلیون ویدئو از ویژگی بخش‌بندی استفاده خواهد کرد. همچنین ترجمه خودکار نیز به روز رسانی خواهد شد. در حالی که در سال ۲۰۲۰ این شرکت اضافه کردن کپشن به صورت دستی توسط کاربران را حذف کرده بود. اکنون سرویس مذکور علاوه بر پاک کردن این قابلیت برای کاربران به آنها اجازه می دهد تا در نوشتن کپشن برای ویدیو های مختلف نیز مشارکت داشته باشند. آزمایش ترجمه خودکار در یوتیوب نیز از سال گذشته آغاز شده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال