گران ترین بسته تبلیغاتی توییتر توسط اسپیس ایکس خریداری شد

بزرگترین بسته تبلیغاتی توییتر توسط مالک اسپیس ایکس خریداری شد که در واقع همان مالک توییتر است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اسپیس ایکس خریدار بزگترین بسته تبلیغاتی توییتر شد. این اقدام در حالی انجام گرفت که توییتر اکنون وضعیت درآمدی چندان مناسبی ندارد و بسیاری از برندها از تبلیغات در این […]

بزرگترین بسته تبلیغاتی توییتر توسط مالک اسپیس ایکس خریداری شد که در واقع همان مالک توییتر است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اسپیس ایکس خریدار بزگترین بسته تبلیغاتی توییتر شد. این اقدام در حالی انجام گرفت که توییتر اکنون وضعیت درآمدی چندان مناسبی ندارد و بسیاری از برندها از تبلیغات در این پلتفرم سر باز زدند.

اسناد منتشر شده و توسط خبرگذاری CNBC نشان می دهد اسپیس ایکس با خرید این بسته قصد دارد از آن برای تبلیغ سرویس اینترنت ماهواره ای استارلینک در اسپانیا و استرالیا استفاده کند.

این بسته تبلیغاتی ۲۵۰ هزار دلار قیمت دارد و توسط کمپین تبلیغاتی اسپیس ایکس خریداری شده است. به گفته یکی از کارمندان توییتر این بسته به خریدار اجازه می دهد تا تبلیغات خود را به مدت ۲۴ ساعت در بالای تایم لاین اصلی توییتر قرار داده و برند خود را تبلیغ کند. بدین ترتیب کاربران اسپانیایی و ایتالیایی در زمان باز کردن این پلتفرم و در هنگام اجرای این تبلیغات سه بار با این تبلیغ روبرو خواهند شد. این بسته هفته گذاشته خریداری شد و در ابتدا برای کاربران استرالیایی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

کارمند توییتر که نخواست اسمش فاش شود اعلام کرد پیش از این اسپیس ایکس چنین بسته تبلیغاتی از توییتر خریداری نکرده بود. اما حالا با توجه به کاهش درآمد توییتر و قرارگیری ماسک به عنوان مدیرعامل این شرکت می توان به درآمدزایی توییتر از این طریق امیدوار بود. البته فروش این بسته به اسپیس ایکس باز هم مشکل کاهش درآمد توییتر را حل نمیکند. بنظر می رسد ماسک نگرانی های مربوط به تبلیغ دهندگان را کاهش دهد تا این برندها مانند گذشته دوباره با این شرکت همکاری کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال